- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 14. 03. 2010
PRESS
Da te Bog sačuva - Striper: Vladika mi dao milione
Nove slike i ispovest Dejana Nestorovića: Vladika je u „Hugo Bosu" meni kupovao odelo. Njegovi omiljeni parfemi su „dolče i gabana" i „armani" „Zlatni salon" vredi najmanje 300.000, ogledalo 20.000 evra!

Moj prijatelj Vasilije obasipa me poklonima... Dejan u gostima kod rođaka
Striper Dejan Nestorović, koji je šokirao javnost snimcima s vladikom zvorničko-tuzlanskim Kačavendom u njegovom raskošnom dvoru u Bijeljini, sada ekskluzivno za Press otkriva da mu je - „vladika poklonio 50.000 evra za master studije na privatnom fakultetu u Rimu"!

Vladika: Manite se toga!
Vladika Vasilije Kačavenda nije želeo da priča za Press o stipendiji vrednoj 50.000 evra, za koju Nestorović tvrdi da je dobio na poklon od njega. Na naše pitanje da li je istina da je dao novac za stipendiju za master studije u Rimu svom rođaku Dejanu Nestoroviću iz Novog Sada, vladika je ostao bez teksta, da bi, kada smo mu posle 20 sekundi ponovili isto pitanje, samo kratko rekao: „Manite se toga! Ma kakva stipendija!"
Pitali smo ga, zatim, da li je Nestorović zaista njegov rođak i otkud takvi odnosi s jednim striperom, što je izgleda iznerviralo vladiku zvorničko-tuzlanskog, pa je samo rekao: „Do viđenja!", i spustio slušalicu.
Nestorović iznosi pikantne detalje o svom odnosu sa vladikom, za kojeg tvrdi da mu je dugogodišnjim prijatelj i dalji rođak, koji mu poklanja parfeme i skupe poklone, i objašnjava čime je zaslužio toliku naklonost vladike.
- Moj najveći kapital je moje znanje, za koje je vladika obezbedio 50.000 evra. Ja nisam običan striper, već multimedijalni talenat. Fakultet u Rimu za koji sam dobio stipendiju je fakultet za medije, muziku i film. Novac je obezbeđen od donatora i prijatelja vladike. Cela suma biće uložena za moj život i studije u Rimu. Već 25. marta putujem - kaže Nestorović.
Dejane, ja nisam Rokfeler
On dalje otkriva i šta mu je vladika rekao pošto mu je dao pare.
- Rekao mi je: „Dejane, ja nisam Rokfeler, a to što sam ti obezbedio novac za tvoj projekat je od srca". Odgovorio sam mu da je uspešniji i srećniji čovek od Rokfelera - priča Nestorović.
Objavljivanje fotografija na kojima vladika Kačavenda šopinguje u ekskluzivnoj prodavnici „Bos" u centru Beograda noć pred sahranu pokojnog patrijarha Pavla izazvalo je negativne reakcije u javnosti. Nestorović otkriva da odelo nije gledao za sebe.

Vladičanski dvor pokriven sigurnosnim kamerama... Vladika Vasilije Kačavenda čuvan kao Šarići
- Nije kupovao za sebe, već je gledao odelo za mene! Vladika jako voli dobre parfeme i uvek me obraduje nekim dobrim. Njegovi omiljeni parfemi su „dolče i gabana" i „armani". Tu imamo isti ukus. Iz Moskve, posle njegove posete ruskom patrijarhu Kirilu, dobio sam od njega srebrni krst sa raspećem, koji je moj čuvar i talisman - priča Nestorović.
Menadžerske sposobnosti
Specifičan odnos koji postoji između Vasilija Kačevende i Dejana Nestorovića, ne baš tipičan za unuka i dedu koji ga zatrpava skupim poklonima, novosadski striper objašnjava time da je vladika „savremen čovek". Bogatstvo i raskoš u kojem uživa vladika Kačavenda mnogi smatraju nespojivim sa njegovom crkvenom funkcijom. Na naše pitanje da li ga je pitao odakle mu toliko bogatstvo, on kaže da je vladika to zaradio zahvaljujući menadžerskim sposobnostima.
Održava kondiciju u teretani i đakuziju
Nestorović tvrdi da je vladika čovek koji voli umetnost, razume se u antikvitete i retke stvari. Proputovao je ceo svet, gde je nabavljao umetnine na kojima mogu da mu pozavide svetske galerije. U vladičanskom dvoru ima teretanu i đakuzi, a ceo prostor je pokriven kamerama.
- Retka dela poznatih svetskih slikara krase njegove odaje na dvoru i tako je nastalo to malo parče raja na Zemlji, a grčki umetnici koje sam imao i ja čast da upoznam radili su na pozlaćivanju njegovog stilskog nameštaja. Procenjuje se da „zlatni salon" vredi najmanje 300.000 evra a samo pozlaćeno ogledalo 20.000 evra! Neki komadi su iz Japana i Persije. Oduševio sam se kada mi je u posebnoj odaji pokazao mini-teretanu, koja je isključivo tu iz rekreativnih i medicinskih razloga, jer vladika tu jača svoje motoričke sposobnosti i vitalnost organizma, pri čemu mu je moje mišljenje jako važno, pošto sam završio DIF - tvrdi Nestorović.
- Da je sreća da je cela naša država tako bogata kao mala Švajcarska i da imamo uspešne menadžere i organizatore kao što je moj prijatelj vladika Vasilije. Mislim da su menadžerske sposobnosti glavni razlog za to bogatstvo, kako ga nazivate! Vladika Vasilije je, pre svega, duhom bogat čovek. On je organizator kakvog većina ljudi nikada nije upoznala. Mislim da je menadžer broj jedan i da spada u grupu top deset menadžera u regionu po sposobnosti organizacije. On je neviđeni graditelj, da bi mu i Milutin Mrkonjić mogao pozavideti. Podigao je najviše crkava i manastira u celoj SPC. Kod njega uvek mora da ima svega. Kada smo jednom bili na nekom ručku u manastiru, on je pitao da li imaju određeno vino. A pošto nisu imali, vladika im je rekao: „Dabogda ga nikada nemali, 'ajde, snađite se". Disciplina i rad su ključ da biste imali sve - kaže on.
Nestorović dodaje da se objekti koje vladika gradi u Bijeljini finansiraju od kapitala onih koji pomažu crkvu, a ne od naroda. Poznato je da ima dobre veze sa Miloradom Dodikom, Vladimirom Trišićem, direktorom BN televizije, mnogim biznismenima i preduzetnicima. Kačavenda trenutno gradi bolnicu preko puta svog dvora, za kardio i opšte preglede, sa najsavremenijom opremom i laboratorijom, kao i rusku crkvu na ulazu u RS.

Grčki umetnici radili pozlatu salona... Ogledalo vredno 20.000 evra, ceo salon više od 300.000
- Zvonici će biti kupljeni od prodaje njegovog trosobnog stana u Bulevaru kralja Aleksandra, koji je dobio u nasledstvo - otkriva Nestorović.
Vesti dana
10. 02. 2012
Dolijao: Uhapšen Luka Bojović
Pucnjava na sve strane: U operaciji u kojoj je učestvovalo nekoliko zemalja privedeno još pet osoba sa područja bivše Jugoslavije ...
10. 02. 2012
Na minus 20 čekao sam da me isele
10. 02. 2012
Radnici železare biraju: odmor ili 60 odsto plate
10. 02. 2012
Šansa za srpske izvoznike
10. 02. 2012
Nelegalni bežični telefoni ometaju mobilne
10. 02. 2012
Ukrajinci spasli srpske mornare
10. 02. 2012
Kurs od 115 dinara neće preživeti 90% privrede
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Ban zadovoljan zbog smanjenja napetosti na severu Kosova
Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun danas je u razgovoru sa ministrom spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem izrazio zadovoljstvo zbog nedavnog smanjenja napetosti ...
09. 02. 2012
Nastavak pregovora sa MMF-om posle izbora u Srbiji
09. 02. 2012
Tadić apeluje na građane da štede struju
09. 02. 2012
DS: SPO bespotrebno podiže političke tenzije
09. 02. 2012
komentari (177)
pošalji komentarPravedan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:49:15)
Pravda
Верујем у Св.Тројицу и све наше Свеце и Цркву , а попови су изгубили свако поверење
pošalji odgovorshok [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:53:19)
dva muskarca se vole
ljubav dva muskarca, ne znam kako to drugacije da formulisem, a da objave komentar;)
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:57:22)
Zašto urušavate ugled Crkve?
To su Vladičanski dvori, znači nisu Kačavendini nego pripadaju eparhiji i Srpskoj pravoslavnoj crkvi.
pošalji odgovorOvo što radite je sramota, urušavate ugled SPC.
Više je nego uočljivo da učestvujete u medijskoj hajci koju organizuje ova vlast da bi napravila čistku u SPC, krenuli su sa Artemijem a sad je na redu Kačavenda.
Mora da je teška sramota biti urednik ovih novina?!
P.S. Što ne pišete da se Srpska pravoslavna crkva u Crnoj Gori sad zove samo Pravoslavna Crkva? To je učinak vladavine Borisa Tadića.
strojimir [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:05:32)
?
Nije mi jasan ovaj tekst. Da li se to obezvređuje logika ovome narodu ili je nešto drugo u pitanju? Očigledno je da dotični voli da se reklamira ali nije on kriv već vi što objavljujete ovakvo smeće.
pošalji odgovorVuk [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:06:32)
Vladicini dvori
Neznam samo zasto se dize tolika buka oko tog dvora i vladike Vasilija,razumem on nije primer idealnog vladike,ali taj dvor nakon smrti Vladike Vasilija ostaje eparhiji i Srpskoj Pravoslaavnoj Crkvi!
pošalji odgovorTine [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:09:19)
vlaDIKA i poNOS SPC...
Sms-mafija...pravoslavno-crkvena mafija, ima li išta ovde što nije krinimal *?
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:15:43)
! ! !
dve sotone i nista vise.
pošalji odgovorime ime [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:20:22)
svaka cast
svka cast na komentaru tanja!
pošalji odgovorkonacno jedan glas razuma.
pa ovo se mozda samo iz aviona ne vidi kakve su igre u pitanju...
Brusnica [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:23:39)
Čemu?
Kome koristi polivanje đubretom episkopa Srpske pravoslavne crkve? Zašto to radite? Biće vas stid kad odrastete.
pošalji odgovordeolive [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:26:28)
Zemljo otvori se,
i progutaj ove degenerike.
pošalji odgovorCime se vi bavite g-djo Tanja?...Kako se sada zove Crkva u CG...izvinite, kakve vi stete ili koristi imate od toga? "Hajka na jadnog i nezasticenog" vladiku...ma, nama treba jedna sveobuhvatna hajka...kako mozete da branite ovu spodobu...Sta ce crkvu u R.Srpskoj ili bilo gde na svetu Vladicanski dvor? Mogu da zive u pristojnoj kuci (neka se zove kako hoce), suvoj, toploj, cistoj, ...sta ce im ovaj sjaj, ova raskos, cemu sve to? A narod im gladan i jadan? Ko njih degradira, nesrecna zeno, osim njih samih? Sta ce njima dzipovi, jacuzi, zlato, striperi ..pa nije ovo Holliwood i nisu oni filmske zvezde. Pa, ja ni neznam gde je taj butik? Da li postoji jos neko dete koje treba da studira master osim ovog stripera? Vladika - Manager...sramota!
? [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:30:06)
Ne razumem...
Šta, bre, ti pričaš?!!! Ko urušava crkvu? Onaj ko sablažnjava narod ili mediji? Tako su neki mediji devedesetih pokušali da uruše i NJS Patrijarha Pavla, pa? Pa ništa, jer nisu imali za šta. Blatili, prozivali, pa se na kraju pokazalo nešto drugo. Ovo? Ovo je teško braniti, a kamo li odbraniti. Tako se ne brani nacionalni identitet. Ako misliš da ruše nacionalnu struju, ne brini. Ima nas mnogo kojima je to jasno. Ali ovi dvori nikome ne služe na čast. Ljudi su sablažnjeni. Tačka.
pošalji odgovorМиленија УЕ [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:30:48)
Шта ви заправо хоћете?
Овај чланак је несрећни производ сатанизма и болесне тежње да се углед СПЦ сроза колико год може. Користите изјаве једног очигледног душевног болесника који од глупости и мржње не зна шта говори.
pošalji odgovorДа вас на крају питам: да ли би смели такве гадости прилепити римокатолицима, јеврејима или муслиманима? Наравно да не! Србима можете све, јер смо ми регуларна и дозвољена мета.
Marko 13 [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:34:48)
Sa SPC-om do kraja
Evo ti jedno objasnjenje... Vladika Vasilije je monah i kad je to postao, zavetovao se na TRI zaveta: Da ce biti poslusan, da se nece zeniti i zavetovao se na siromastvo. Znam da ce posle njega sve ovo i dalje biti crkveno, ali se pok. Patrijarh Pavle lepo pitao kako bi ziveo da se nije zavetao na siromastvo.
pošalji odgovorDjole [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:36:08)
ateizam
I posle me pitaju zasto sam ateista???
pošalji odgovorZato prijatelji sto sam nazalost rodjen kao pravoslavac, a drugu veru nikada ne bih primio, a da verujem u crkvu ciji se popovi, svestenici itd voze u dzipovima od 50000 i vise eura, koji zive u vilama od ko zna koliko miliona, e zato prijatelji... zato sto popovi za sahranu uzimaju 100 eura ljudima koji ne znaju sta ce od bola, i koji krpe zadnji dinar da bi pokojniku obezbedili sve sto je potrebno... zato sto oni tada pevaju, a mi placemo.
mozete mi svi pljuvati i mrzeti, ali ja verujem u sebe.
Rale [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:38:03)
hahahah
Hahahahah! Ovo je jedna od onih koja redovno daje lovu Kačavendi. Dok ima ovaca biće i šišanja!
pošalji odgovorvernik [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:40:06)
tuga
da te Bog sacuva!!!! sta sve necemo cuti o ovom Kacavendi!
pošalji odgovorJanette [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:50:57)
stil
Saric je imao vise stila.
pošalji odgovorana [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:59:26)
Tacno tako
Apsolutno se slazem sa tobom. Hajka se nastavlja, a pocelo je od vladike Artemija. Zao mi je samo onih koji jos uvek ne shvataju da je krajnji cilj urusavanje SPC, jedine institucije u koju narod veruje.
pošalji odgovorSofija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:09:03)
Pobrkani loncici
Draga Tanja, SPC je vec toliko sama sebi srozala ugled da dalje tesko da ima kud. Da budem sasvim precizna: srozavanju ugleda su najvise doprineli upravo pojedini pripadnici svestenstva i to na prilicno visokim mestima u crkvenoj hijerarhiji. Nadam se da ti je jasno da ni jedna crkva na planeti nema bas nikakve veze sa cinjenicom da li je neko vernik ili "vernik". Stalno zaboravljamo da su i svestenici samo ljudi, tako da je potpuno prirodno da nisu imuni na ljudske mane. Dakle, mogu da shvatim da postoje popovi pedofili i manijaci, da postoje popovi sa lepljivim prstima i neutazivom zeljom za luksuzom... Ono sto ne shvatam je da ni jedna crkva nikada nije eksplicitno takve ljude i njihove postupke nazvala pravim imenom i ogradila se od njihovog delanja. Takodje zaboravljas da je podela u Crnoj gori po svim pitanjima, pa tako i po pitanju crkve pocela bar tridesetak godina pre nego sto se Boris Tadic pojavio kao politicar, tako da nisam bas sigurna sta si htela da konstatujes.
pošalji odgovorAnja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:12:49)
***
S obzirom da nista ne pripada g. Kacavendi, vec samo eparhiji, predlazem da mu, ako ste u mogucnosti, materijalno pomognete, da ne propadne bas sasvim! Ugled SPC - e, ne moze urusiti pisanje o ovakvim pojavama, i o ovakvim ljudima na njenom celu, vec upravo cutanje i " guranje prasine pod tepih ", jer uvek postoji mogucnost da se to sazna! I u drugim zemljama se pise o slicnim, a i o jos gorim stvarima unutar raznih crkava, pa zasto i mi ne bismo imali pravo da znamo sta se desava ovde u nasem dvoristu, zar ne?!
pošalji odgovorMladen [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:13:04)
Da
Slazem se. Ljubav dva muskarca.
pošalji odgovorNajblaze receno.
mimi [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:23:16)
2muskarca
bog nek mi oprosti,prvo mi je to palo na pamet kad procitah tekst,da se razumemo nemam nista protiv...ali svesteno lice,mora da je ovaj striper fetisista mozda ga uzbudjuje mantija ili pak vladicin novac,pardon novac sirotih vernika....
pošalji odgovorjohan k. [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:42:47)
ŽUTILO
Prekinite sa objavljivanjem ovakvih treš-priča molim vas. Ne dozvolite da toliko baš požutite.
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:02:42)
Stilski ujednaceno
Izgleda da su angazovali istog arhitektu!
pošalji odgovorBrusnica [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:10:07)
Зашто се понижавамо
Морам опет да се јавим.Морам да браним епископа Василија.Морам да браним Српску православну цркву.Бранећи њих браним себе и своју браћу и сестре у Христу.Јасно је да ово понижавање је потребно,јер Архијерјски сабор ће бити убрзо одржан а тад ће се разговарати о растакању Српске православне цркве(основана је Хрватска православна црква, придев српски је избрисан у Црној Гори).Сад је потребно понизити и нас Србе православне вернике.
pošalji odgovorВама који то са уживањем радите нека је Бог у помоћи.
a ti si Sud? [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:16:01)
tuzna si
a ti si nam bas mudra!
pošalji odgovorBudi Bog s nama
Sky [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:34:19)
pre ce biti
da je tebi tesko u glavi
pošalji odgovorsky [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:38:29)
verovatno nema
a nije ni cudo s obzirom kakvim ih skojevskim elanom brane ovde neki kojima glava ne sluzi za razmisljanje
pošalji odgovorizi [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:44:05)
svaka cast
drago mi je da ovde ima i razumnih
pošalji odgovorбрате мој [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:46:29)
ово је класична провокација
У време поста, ђаво не спава!
pošalji odgovorKaja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:02:00)
...
A kako ces se tek sablazniti kad ti Papa izgradi svoje dvore i pozlati sve crkve. Samo, morace svaku da okrene naopako. To ce ti se dopasti, naravno, sve je dobro ako nije srpsko. Sram te bilo.
pošalji odgovorkarl marx [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:13:48)
bez naslova
Znate šta vam je činiti...
pošalji odgovorsova [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:24:53)
bruka
kakvo je ovo zlato duhovniche?pavle se sad u grobu prevrce
pošalji odgovorKolani [neregistrovani] (14. 03. 2010, 03:02:56)
...
Mislim da ovaj SKRNDELJ OD COVEKA , sa ustima kao mislovka ,koji sebe naziva multimedijalnim umetnikom zeli posto poto da bude u medijima..mada Kacavenda je svakako preterao ali mislim da ovaj jos vise to potencira da bi pisali o njemu...
pošalji odgovormiki' [neregistrovani] (14. 03. 2010, 03:09:37)
bruka i sramota
pa ovo je bruka i sramota sta ova drzava radi. ovaj tadic i vlast ce nas odvesti u propast i nestanak srpskog naroda i vjere.a sve preko ovi gl..i novinski clanaka,koji samo gledaju kako ce ovaj narod okrenuti protiv svega sto je srpsko i pravoslavno.nadam se da ce ovaj narod videti sta vredi i sta je istina.ali samo da nebude prekasno.
pošalji odgovorMitar Kabadzija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 03:52:31)
Kacavenda udbas
Svaka cast za Press.Istina i samo istina.
pošalji odgovorMitar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 03:59:13)
treba vise ovakvih tekstova
Svaka cast za Press.
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:25:33)
urazumite se
Ako ste ljudska bica od krvi i mesa a izgleda bez duse i vjere i bez osjecaja i mjere i izdajete nekakve novine kako mozete tako nesto pisati o jednom svesteniku i time blatiti nasu svetu vjeru generalno?Sta je lose u tome da vladika zivi u tome objektu koji ce sutra biti od koristi nasem narodu?Mozda je lose sto je dozvolio da ima posla sa takvom osobom(vjerovatno je i on dobar ali ste ga vi prikazali na nakaradan nacin). Zar samo svesteno lice mora da zivi kako mi dojucerasnji nevjernici misle a mi mozemo raditi sto hocemo.Sa ovakvim pisanjem ne postizete nikakav efekat nego samo otkrivate svoje pravo lice.
pošalji odgovormilan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:32:30)
bezobrazluk
Slazem se sa Milanijom da je ova udruzena hajka na sve sto je srpsko stvar satane i njegovih sljedbenika.Niko se sramnije i neprijateljski ne odnosi prema sebi kao jedan sloj potkupljenih bijednika iz Srbije.Niko drugi ne pljuje po sopsvenom narodu kao oni.Niko drugi ne objavljuje niti prica nakaradnije od njih.Niko drugi ne sluzi neprijatelju kao oni.
pošalji odgovorObren Djordjevic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:34:43)
Pablo
Vladika Pablo voli mlade decake
pošalji odgovorДуле [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:41:32)
Грозота
Шта ли још све не знамо шта се тамо дешава иза затворених врата?
pošalji odgovorТи босанци нас скупо коштају, а црногорци нас пљачкају, народ по Србији гладује. Да те Бог сачува!
Richard [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:42:45)
sto radite tako
Ja sam srpski zet.Naucio sam srpski i redovno idem u crkvu i pratim koliko mogu desavanja oko crkve.Malo se cudim na kakav se nacin odnosi dio stampe prema srpskoj pravoslavnoj crkvi ito iz Srbije.Niko mudar ne iznosi prljav ves iz kuce pa nebi trebali ni vi.Mudri ljudi cuvaju i sakrivaju ruzne stvari.
pošalji odgovorСрђа [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:42:46)
Не браниш ти СПЦ
Ти браниш овог среброљубца...
pošalji odgovorjovo [neregistrovani] (14. 03. 2010, 05:52:29)
nije tacno
Nije tacno da su popovi izgubili povjerenje nego nema vjere,ljubavi i razumijevanja u tebi ne(vjernice).Ti uopste ne razumijes sustinu vjere dragi gospodine i dajes pausalne ocjene o svemu.Svojom blagoscu i ljubavlju daj doprinos a ne optuzbama i klevetama i naivnoscu i pricama drugih da skrnavis sveto.
pošalji odgovormanojle [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:00:17)
dobar cin
Vladika vasilije ce ostati upamcen ako ni po cemu ono bas po tome sto je svome narodu prikupio i ostavice u nasledje takve vazne stvari koje bi sigurno bile razasute po zapadnim kolekcijama.Nece ih on nositi u grob sa sobom vec ostaju da svedoce o jednom vremenu i kulturi jednoga prosvecenog naroda.
pošalji odgovor156VLADIMIR [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:38:55)
Sta si ti studirao jado?
Ajde bre,multi medijalni friku, nemoj da mi sramotis fakultet. Tamo nema rozih(bar ih umoje vreme nije bilo). Kad te sretnem(dace bog)provericu ti znaje iz borilackih!!!
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:46:12)
ateizam
Svaka cast na komentaru.Sve je tacno!
pošalji odgovorcici [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:49:45)
Žutilo?
Ko je ovde požuteo?
pošalji odgovormislim da se i na slikama baš lepo vidi.
MM [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:52:27)
Ima tu istine
Da znate samo kako zive popovi koji se motaju oko njega, a obezbedio je sebi grobnicu u samom dvoru. Znaci nista ne ostavlja narodu sve radi za sebe. Daj da i ja zivim ovako pa cu sve ostaviti kad umrem.
pošalji odgovorNikakav on menadzer nije, pare dobija tako sto zove opstinare i kojekakve biznismene i ucjenjuje ih. Znaci uzima nase pare.
Dejan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:20:37)
Ovo je nameštaljka i to - klasična.
Nisam informisan puno o stanju u pravoslavnoj crkvi, ali vidim da pop koji dolazi u moju kuću da sveti vodicu vozi bolji auto od mene. Doduše, nikada mi nije tražio pare - uvek je bilo: "koliko date". A ovaj mali striper gura prst u oko javnosti Srbije. Svaka rečenica je u skladu sa onim starim komunističkim nasledjem. Jednostavno, pujda narod na nasrne na te odaje i opljačka ih, a vladiku ritualno spali, nabije na kolac, smoždi... Mnogo je providna ova priča. I ko je uopšte i s kojim razlogom prihvatio razgovor s jednim nemoralnim i nepoznatim čovekom. Čuj, striper daje intervju Press-u. Svašta.
pošalji odgovortgob [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:20:48)
ateizam
svaka cast-i ja isto tako.Kradu pa razvaljuju,dzipovi,kompjuteri,hramovi-na livadu bre,a te milijarde gladnima i sirotinji.Vidi samo koliko ih studira bogosloviju-siguran dinar,nema sta.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:32:13)
E, sad.....
.....još fali Marko Karadžić da odbrani njihova ljudska prava!
pošalji odgovorRakun [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:33:26)
Nemoj tako Djole
Dragi Djole, tvoje opredeljenje da budeš vernik, nevernik, ateista ili bilo šta drugo je tvoje lično opredeljenje. Ja nisam vernik zbog ovakvih koji bogohule na Hrista i pravoslavlje, ja sam pravoslavac, jer se tako osećam.U crkvu povremeno idem, i trudim se, da kao običan ovozemaljski smrtnik, živim po načelima pravoslavne, hrišćanske vere. Ovaj vladika je isto kao i svaki drugi koji ne radi svoj posao kako treba i kako je od Boga, on je isti sa doktorima, koji za to što rade uzimaju zadnju paru ovom opljačkanom narodu, on je poput direktora u javnim preduzećima koji pljačkaju državu, uzimaju pare za zapošjavanje, on je poput državnih službenika koji primaju mito, poput poicajaca, koji na graničnom prelazu pljačkaju sve živo itd....itd. Prema tome, za sve ovo gore navedeno, kada dođe sudnji dan, ide se na Božji sud, pa zauvek u pakao. To je ono što oni ne mogu kupiti i opjačkati,a Božja osveta je strašna, da strašnija ne može biti. Šta bi bilo da smo svi mi ovakvi, da li bi ovozemaljski život imao smisla? Ali svima nama je dat izbor, da odlučimo kako ćemo živeti, a za sve stiže račun od Boga, a to obično biva onda kada se najmanje nadamo, pa se onda pitamo zašto je to tako. Milioni primera to potvrđuju svakodnevno, zar ih je potrebno navoditi? Svima ovima, i njima sličnim bih predložio da pročitaju "Ne kradi državu" od svetog vladike, Nikolaja Velimirovića.......
pošalji odgovordamirprc [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:54:28)
pametniji od mene
jednom je rekao: nemam ja problem sa bogom već sa njegovom administracijom
pošalji odgovorsuhor [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:00:36)
eh da da
Citiram rijeci naseg upokojenog Patrijarha Pavla koje je uputio doticnom vladiki. "Eh moj Vaso, sta ce tebi nebesko Carstvo kad ti sve imas na zemlji"
pošalji odgovor:-))
branko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:13:30)
citalac
Nijedna religija na svetu,nema kod normalnih ljudi,dobar ugled.Na zapadu se najostrije kritikuju svi crkveni prestupi i pocinioci se po zakonu procesuiraju.Kriminalne organizacije,koje prodaju laznu nadu,varaju,iskoriscavaju neznanost i nezasticenost nadodnih masa,a u koje spadaju vecine crkva i politickih partija,moraju se obuzdati.Kakav je to argument:pa nece on taj raskos odneti sa sobom u grob.Po toj logici nebi trebalo kazniti nijednog kriminalca,posto i on nece nista odneti sa sobom u grob.Zaslepljenost ineobavestenost Srpskog naroda je alarmantna i kobna po citavo drustvo.Mislim, da je Srbima potreban njihov Matrin Luter.
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:14:29)
citalac
Nijedna religija na svetu,nema kod normalnih ljudi,dobar ugled.Na zapadu se najostrije kritikuju svi crkveni prestupi i pocinioci se po zakonu procesuiraju.Kriminalne organizacije,koje prodaju laznu nadu,varaju,iskoriscavaju neznanost i nezasticenost nadodnih masa,a u koje spadaju vecine crkva i politickih partija,moraju se obuzdati.Kakav je to argument:pa nece on taj raskos odneti sa sobom u grob.Po toj logici nebi trebalo kazniti nijednog kriminalca,posto i on nece nista odneti sa sobom u grob.Zaslepljenost ineobavestenost Srpskog naroda je alarmantna i kobna po citavo drustvo.Mislim, da je Srbima potreban njihov Matrin Luter.
pošalji odgovorDobro me slušajte [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:14:50)
Komunizam
U vreme komunizma 50 godina nismo smeli da idemo u crkvu, stideli smo se drugih da nas ne vide kako se veroispovedamo, da , da, stideli smo se. Sad se i Bog nas stidi, pa nam je ovako. Pitamo se šta smo uradili pa nam Bog ovako vraća, izgleda da smo ga mnogo uvredili!!!
pošalji odgovorA ove objave u pressu samo će učiniti da narod ne ide u crkvu!
Draga 021 [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:14:59)
Kakvo pokvarenjaštvo
Kako rodjak uzvraća rodjaku. Prvo uzme od njega novac, pa ga posle pljuje po novinama. Jedino me interesuje, ko je popu davao nvac i iz kojih izvora je dobijao. Zna se ko je imao novac u Srbiji poput Šarića. Ako je uzimao novac od takvih donatora, a mislim da jeste, onda neka mu se zatre trag. Gledamo šta su sve radili popovi katolički-pedofilija, naši, i to treba najuriti. Bili smo godinama mirni za vreme komunizma kad nije bilo ni narkobosova ni luksuznih popova, a ni više lažnog kriminalnog patriotizma...
pošalji odgovorIvana A. [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:18:43)
Fuj!
Nista u ovom teksu nisam procitala sto bi moglo da narusi ugled Vladiki, i ako je ova striper to pokusao-satro na finjaka!
pošalji odgovorCak nije ni slucajno to sto se slikao u provokativnoj odjeci pored Vladike.Djeluje mi kao da su slike skorasnje, taman onda kada je odlucio da pocne da ga blati!
Providno!
Sto se Vladike tice, ne vidim u cemu je njegov "grijeh"!Svo to bogatsvo nije njegovo, licno, vec SPC.
To sto voli djakuzi i teretanu, odredjene parfeme,nije nikakvo cudo nevidjeno.Ako je svjestenik, nije operisan od ukusa i rada na sebi i svom tijelu.Zasto bi to bilo nesto za osudu?
Mi smo, stvarno, nevjerovatan narod, da ne kazem tezu rijec!
Opet vadimo trun iz tudjeg oka, a gredu u svom...sutra cemo!Aha!
Ostavite se tog nepromisljenog blacenja svestenstva, bez ikakve kontrole.
Moj utisak je da je ovaj striper nekakv prevarant, koji je samo bijesan i ljut na Vladiku, iz nekih, samo njemu, poznatih razloga.Ako je dobronamjeran, cemu ova igranka po novinama?
Cijela prica smrdi, a smrad siri ovaj bezboznik koji seta gologuz i drzi moralne lekcije.
Pa, moze, ali samo onima koji su slicni njemu!
Ivana A. [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:22:00)
Odgovor
Ako od neceg hocu da poludim, to su "vjernici" koji osudjuju svjestenstvo prije sudnjeg dana!
pošalji odgovorAko si vjernik, valjda znas toliko da ce Sud svjestenstvu biti najtezi, kada dodje vrijeme za to.A, do tada, cinis grijeh, time sto nepozvan sudis!
Osim ako nisi Bog himself!
Momčilo Srpska [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:27:01)
glupost
Ko je sada naručio ovaj tekst.
pošalji odgovorTreba nekako dokazati da nevalja sve ono što je tvrdokorno pravoslavno, da bi se narodu lakše saopštilo kako je Vatikan dobar za srbe.
boss [neregistrovani] (14. 03. 2010, 08:45:22)
leva ruka desni dzep
popovi lopovi,cast izuzecima
pošalji odgovorTijana [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:17:34)
Sam se pobrinuo za ugled
Ko urusava ugled crkve? Gladan narod koji komentarise ili vladika koji ima zlatne dvore i stripera na kanabetu? Dokumentovano je fotografijama i dzipovima i Pjacoti cipelama. Mozda smo slepi? Mozda su obradili fotografije u fotosopu? Mozda u Crnoj Gori menjaju ime crkve? Ko ce da se izbori za staro ime crkve? Kacavenda i slicne vladike?
pošalji odgovorMoni [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:17:46)
Kačevenda
Novinari sram Vas bilo. Vladika oduvek tako živi. Što niste pisali koliko pomaže svoj narod. Ništa on u grob neće poneti. Da je sreće svi da imamo i da se ponosimo. Naša zemlja je lepa ali ovi političari su uništili sve! Vi novinari treba da se stidite!
pošalji odgovorRS [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:27:29)
vjerujem...
vjerujem u jednoga Boga, Oca ,Tvorca i neba i zemlje i svega vidljivog i nevidljivog...
pošalji odgovorsamo u to vjerujem i u crkvi se Bogu molim.A popovi su vec druga prica,nazalost,njima ne vjerujem ali ne bih zbog njih napustala vjeru...
analiticar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:36:34)
Sa verom u Boga
Ovaj pop se samo ponasa u skladu sa vremenom i stanjem u drustvu. Ja tu nebi nista menjao, niti dodavao. Da bi mogao zaludjivati polupismen, nepismen, neobrazovan i poluobrazovan narod, mora da ih fascinara "svilom i kadifom". Strasno, strasno....
pošalji odgovorLjusha [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:38:06)
Još gore ...
Ako nisu samo njegovi još gore .....
pošalji odgovorZnači svi vole zlato i nabildane dečkiće ..
Tijana [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:42:36)
Kakva kultura?
Pozlaćeni kič, nije kultura! Što nije otvorio Srpsko pozorište u Bjeljini? Što nije finansirao knjigu poezije, siromašnom pesniku? Što nije kupio termin na nekoj televiziji i promovisao Srpsku pravoslavnu crkvi i Srpske umetnike? Što nije oformio slikarsku koloniju? Mislim, ako voli toliko umetnost?! Vladika je ljubitelj, materijalnog i hedonista! To nema veze sa pravoslavnom duhovnošću i zavetom koji je dao, niti je on umetnička duša, a daleko od toga da je obrazovan, ako nerazlikuje šta je umetnost, a šta kič? Inače narod je u Bosni većinom, siromašan. Bolje da je dao bolesnim i gladnim Pravoslavnim Srbima.
pošalji odgovorvladimir [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:51:42)
nije tako
Tanja da je i tako kao sto ti kazes,zapitaj se da li je ponasanje ovog coveka dostojno jednog srpskog vladike.Po njegovom ponasanju rekao bih da je on odstupio od nase vere i pravog puta.
pošalji odgovorMiloš [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:52:13)
A Sinod?
Da li će Patrijarh Irinej i Sveti Sinod biti ekspeditivni u postupku prema ovome menadžeru u mantiji kao što su bili prema Vladici Artemiju? Ako ne, onda je sledeće pitanje: Zašto?
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:59:09)
sve ih treba raspustiti
i poslati na prinudan rad.Uboga sirotinja veruje svakojakakvim lopovima prevarantima i podlacima koji su preterali gotovo u svemu.
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:01:14)
e pa
verujte i dalje u boga, vidite kako on ni u sta ne veruje, samo grabi i trpa u dzepove i rasipa
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:05:57)
svako jutro
ustajem s mislima da se zbog nekih i korova koji je postao preveliki, vrati petokraka i sve one lepe i postene ideje za koje se ginulo a koliko vidim i dalje cemo se boriti za iste, zarad ozdravljenja naseg drustva.
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:08:32)
Vladika
Svaka cast na komentaru! Tako oni koji diluju drogu napravise od centra u Crnoj reci zatvor! Strasno, nek poslusaju price onih koji su se tu izlecili i njihovih roditelja, clanova porodice, pa ce im sve biti mnogo jasnije! Kamo srece da ima u ovolikoj Srbiji vise takvih mesta, i da narod pogotovu sad u vreme posta ne misli o glupostima nego o molitvi! POZZ
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:13:31)
glupost
tekst je obična glupost
pošalji odgovorNevjernik [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:13:59)
Bravo, Ana. Ocekujemo nove tekstove.
Ovo mi se vec gadi. Postoje valjda i drugi nacini da ocrnite ovog vladiku, a ne da malo-malo dajete prostor ovoj nakazi od buduceg intelektualca, koji, ako je sve ovo uopšte istine, na tako fin nacin zahvaljuje svome rodjaku.
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:16:57)
glupost
tekst je obična glupost
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:33:53)
nema potrebe !!!
Sami ce se urušiti bez ičije pomoći jer su ogrezli u greh i udaljili se od obicnog naroda,ne zanimaju me uopste svako ima pravo da zivi kako hoce ali neko to gore vidi sve i važe !!!
pošalji odgovorMiljan Damjan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:34:59)
Hahahahaha
O čemu ti pričaš? Hrišćanstvo potiče na principu nematerijalnog a današnja crkva je daleko bliža Luciferu nego Hristu!! Braća sv.Kozma i Damjan su se posvadjali zato što je jedan od njih primio tri kuvana jajeta kao znak zahvalnosti jedne bolesne zene koju su izlečili! Hrist je svojim učenicima rekao idite i dajte onako kako je vama dato!
pošalji odgovorMiljan Damjan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:35:19)
Hahahahaha
O čemu ti pričaš? Hrišćanstvo potiče na principu nematerijalnog a današnja crkva je daleko bliža Luciferu nego Hristu!! Braća sv.Kozma i Damjan su se posvadjali zato što je jedan od njih primio tri kuvana jajeta kao znak zahvalnosti jedne bolesne zene koju su izlečili! Hrist je svojim učenicima rekao idite i dajte onako kako je vama dato!
pošalji odgovorceca [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:42:01)
SPC
sta ocekivati od jos uvek zivih deda Micunovih JAHACA POPOVA i njihovih potomaka?
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:43:12)
pressovci
odmah sutra da objavite nove fotke,kampanja ne moze da ceka a zivot ne moze da stane
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:43:26)
Komentar
Covjek treba da bude skroman, a ne da bude proklet kao sto zivi ovaj episkop !
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:44:25)
ZUTICA
pressovci ocekujemo sutra na naslovnoj nekog Jahaca popova iz ergele Zutih
pošalji odgovorstudent [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:51:48)
REALNO
Ovaj lik ili je narkoman ili nije normalan,ko bih pametan ogavaro onog komu da tolike pare za skolovanje.nista ne verujem u ove price....
pošalji odgovorVRATITE MI IDEALE [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:53:52)
Sta je ucinio za narod? Nabrojte dobra dela
Posto vidim da si upoznat, molim te prosvetli sve nas koji nismo upoznati sa dobrim delima Kacavende? Odbrani vladiku ljage? Koliko je oformio narodnih kuhinja? Koliko je para dao za lecenje bolesnih? Koliko je dao sirotistu? Da li je on mozda kupio kucu nekoj izbeglickoj porodici, kao patrijarh Pavle? Ako je podelio unesrecenima kolko vredi dzip ili jedna garnitura u zlatnom dvoru, SVAKA CAST VLADIKO, BOG TI POMOGAO I DAO ZDRAVLJA I SRECE!
pošalji odgovorAko znate, recite i za druge vladike, politicare i bogatase, da znam da postoji i jedan kojeg cu da postujem. Da mi bude lakse!
Miki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:53:58)
Kačavenda
Pa šta drugo reći, nego da je preterano !
pošalji odgovorPatrijarh Pavle krpi cipele, čije sebi odoru, a ovaj mlati li mlati !
Znate li da je zabranio odlazak ~svojim vjernicima~ u pravoslavni manastir Arhangel Gavrilo kod Šida, jer ga je iguman Gavrilo javno prozvao da je lopov i da više ne zgrće pare rukama, nego lopatama !
Ovakvo ponašanje je za svaku osudu !
I još, kad odem u crkvu, pa na kraju se molimo, prvi su oni, a zadnji je narod !
Pa zar da se molim za ovakvog, koji je sve samo ne skroman, razuman covek !
Njegove tarife za osvestavanje novih ocrkvi su astronomske,
i pored toga sto ih grade vjernici !
I posle se cudimo sto narod bjezi od crkve !
Velika je razlika izmedju svestenstva u manastirima i popova.
maja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:54:16)
ma neka laje
sreca da postpoje ovakvi lajavi likovi pa i narod sazna sta se sve radi. Mozda i odgovorni nesto preduzmu
pošalji odgovormirko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:58:14)
popovi sa rolexima?
Ne verujem pricama, verujem ocima. U Bata prodavnici, u Delti i Uscu, gotovo uvek ima nekog u mantiji koji kupuje cipele ( najcesce one od 12.000 din ). Zimus, sam par puta video popove koji preko mantije nose dzempere sa vidljivim "lakosta"? znakom. Ali mi je "najdrazi" lik u mantiji koji je na sablaznjenje ljudi koji rade u Sport impulsu kupovao bodybuilding sprave vredne nekoliko hiljada evrica. O tome da im je mobilni "zalepljen" za uvo neću, jer ne obraćam pažnju šta ko ima i nosi.
pošalji odgovorIskreno samo čekam nekog popa da "flešne" sa rolexom.
Mada ne verujem, da smeju da sednu u "hamere", nisu dobili jos direktivu odb.
Alex [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:58:21)
konkretno!?
Kazi konkretno o njegovoj pomoći narodu,navedi mi barem 3 !!? Hvala!
pošalji odgovorTijana [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:00:23)
Kad god da vam naruce tekst i plate, naravno
Molim vas objavite sve sa slikama! Objavite i kad vam ne naruce! Objavite sve o popovima, politicarima, tajkunima i lopovima i slicnima. Molim vas sve dobro i sve lose, objavite istinu.
pošalji odgovorJovan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:03:24)
Sram tebe bilo Tanja
Sta tebi smeta istina.
pošalji odgovorPopovi postali najveci biznismeni.....a tebi smeta istina.
Treba li svi da cutimo i dajemo priloge dok se popovi voze u skupe dzipove i zive u luksuznim vilama?
Dosta bre demagogije...bilo kakve!
Макаров [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:09:43)
Суштина је нешто друго
Василије је само оруђе у дисциплиновању цркве.
pošalji odgovorМожда несвесно саучествујете у хајци на СПЦ и Артемија. Додик је изјавио да је за поделу Косова, да дамо шиптарима15% суверене територије, што би значило да направимо ВЕЛИКУ АЛБАНИЈУ, која би у садејству са санђаком, прешевом и муслиманима, мрцварила остатак од Србије у наредном периоду. Сад је јасно да се Додик враћа на своју превртљиву(Плавшићевску) политику зарад своје фотеље на све је спреман.
Зато је и послао ГРИГОРИЈА који брифује сваки дан о Артемију, небили га скинуо.Тоби отворило пут сценарију који Додик "сам" предлаже. Проваљен је.
era [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:20:01)
Presla dara meru!!!!
Pa jos i ovom striperu da posvetimo paznju!!! Covek pravi reklamu sebi...Sta je sledece njegov ulazak na Farmu i u kucu VB, a potom ce dobiti angazman na pinku i postati zvezda u veseloj zemlji Srbiji! Nama samo Bog moze pomoci...valjda!
pošalji odgovorera [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:21:26)
Presla dara meru!!!!
Pa jos i ovom striperu da posvetimo paznju!!! Covek pravi reklamu sebi...Sta je sledece njegov ulazak na Farmu i u kucu VB, a potom ce dobiti angazman na pinku i postati zvezda u veseloj zemlji Srbiji! Nama samo Bog moze pomoci...valjda!
pošalji odgovorZeljko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:23:32)
Opet dzihad
Pa dokle bre vise. Sto ne pogledate vi iz Pressa sta rade muftije po srbiji? I oni su Srpski drzavljani. valjda srbija ima pravo da zna sta oni rade i kako zive? nemojte da ih gurate u drugi plan i da ih tako diskriminisete. Sledeci broj pressa njima da posvetite...
pošalji odgovorMoravac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:26:03)
Moral
Neznam sta je to lose ili nemoralno u clanku Presa. NEma razloga da neznamo sta se desava u nasoj crkvi, ovo je jedan od nacina da se i crkva ocisti od necastivih.
pošalji odgovorMoravac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:26:35)
Moral
Neznam sta je to lose ili nemoralno u clanku Presa. NEma razloga da neznamo sta se desava u nasoj crkvi, ovo je jedan od nacina da se i crkva ocisti od necastivih.
pošalji odgovorMoravac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:27:37)
Moral
Neznam sta je to lose ili nemoralno u clanku Presa. NEma razloga da neznamo sta se desava u nasoj crkvi, ovo je jedan od nacina da se i crkva ocisti od necastivih.
pošalji odgovorMoravac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:29:07)
Moral
Neznam sta je to lose ili nemoralno u clanku Presa. NEma razloga da neznamo sta se desava u nasoj crkvi, ovo je jedan od nacina da se i crkva ocisti od necastivih.
pošalji odgovorMislilac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:29:37)
Merilo
Nisu popovi niti ljudi uopste,MERILO Hristove Pravoslavne Crkve!
pošalji odgovorReceno je - "svako ce dobiti po delima svojim..."
Ti mozes verovati "u sebe",u "drvo",u "lonac" u sta god hoces,ili ne verovati takodje,ali,nisi TI MERILO ISTINE,kao ni ja,niti bilo ko od ljudi.
LJutica [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:32:40)
Sramota
Pa ljudi, ovo je sramota. Stvarno cu prestati citati ove novine. Zasto je potrebno ovako pricati o jenom mozda najboljem epsikopu, u njegovoj eparhiji je u poslednjih 15 godina napravljeno vise crkvi nego skoro u cijeloj crkvi. Samo cast banjaluckom episkopu koji je takodje veliki radnik. Sramota je voo, pa nece on nista ponijeti u grob. Sjetio sam se jedne price o jednom knezu, koji je rekao kad i trazio od svojih podanika, kaze: kad me budete sahranjivali ruke mi izbacite da svi vide kako nista ne nosim na onaj svijet.
pošalji odgovorMolim urednistvo ivih novina da prestane sa ovom idurmom na ovog episkopa, jer ne shvatate da se ovim pricama nasladjuju svi oni koji ne vole nas narod, a ujedno napadom na ovog episkopa je napad na cijelu nasu crkvu.
geopard [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:36:30)
a sad ozbiljno..
ljudi necu da branim ovog vladiku, jos sam i ateista, ali stvarno ko je dozvolio psihicki bolesnoj osobi da se pojavljuje u medijima..
pošalji odgovormoj zakljucak je da je ovo deo ucene bolesnog mozga, koji sad verovatno ispunjava svoje pretnje, i pokusava da iz nicega napravi skandal..
vladika jeste neumeren ali to je njegov licni problem i problem njegovih vernika,
ali nas problem je sto ste dozvolili ovakve clanke..
geopard [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:36:52)
a sad ozbiljno..
ljudi necu da branim ovog vladiku, jos sam i ateista, ali stvarno ko je dozvolio psihicki bolesnoj osobi da se pojavljuje u medijima..
pošalji odgovormoj zakljucak je da je ovo deo ucene bolesnog mozga, koji sad verovatno ispunjava svoje pretnje, i pokusava da iz nicega napravi skandal..
vladika jeste neumeren ali to je njegov licni problem i problem njegovih vernika,
ali nas problem je sto ste dozvolili ovakve clanke..
Jelena [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:38:34)
istina
od reci do reci
pošalji odgovormarija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:47:34)
komentari
Ma ajte ljudi manite se komentara,odakle nama pravo da blatimo nekoga i osudjujemo tipicno za nas mentalitet fuj.....sve nam se svelo na rekla kazala.Nije vladika crkva niti je vjera on je sluga bozija kao i svi mi...nije ni cudo sto u krugovima drugih vjeroispovjesti postoji izreka "nedaj boze da se srbi sloze"
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:55:55)
A moj komentar pod ''Seks i grad''?
Jovane,
pošalji odgovorŠta vi mislite odakle ovoliki komentari ispod Kačavende, a ispod teksta o Đilasu svega par postova?
Mislite da ljudi nisu zainteresovani, ili Press ne pušta komentare?
Recimo, moj komentar o Đilasu nisu pustili, a baš je bio lep.
Kakva je to država kad smem da pišem o vladiki, koga nismo birali, a ne smemo o gradonačelniku koga smo birali.
UPS...nismo birali gradonačelnika...postavio nam ga Tadić...
Da Tadić ne namerava da postavlja i vladike, već vidim onog tunjavog Bulovića...
milena [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:57:20)
Zlo i naopako
Kacavenda je trn u oku pravoslavnoj crkvi, svi znaju ko su njegovi najveci finansijeri i koliko je prljav njihov novac koji peru u stalnom nadogradnjom vladicanskih dvora u bijeljini i jednog nadaleko poznatog etno sela u blizini bijeljine. Pa ne mogu kule i jezera da se podignu od prodavnica mesovite robe.
pošalji odgovorMomčilo Srpska [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:27:00)
manastir i etno selo
Dva najveća i najljepša spomenika jednoj kulturi i vremenu u Semberiji i mnogo šire su zasluge Vladike Vasilija.
pošalji odgovorNaravno, nije pare uzimao od poreskih obveznika, nego od dobrotvornih priloga.
Ko nije učestvovao u tome ,ne bi trebao ni da čita ovake članke, a kakoli da ih komentariše. Neka gleda gdje njegove pare idu, i ne brine se za našim.
Милан_Ниш [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:27:02)
Најгори су Божији чувари...
".....Свети Савa метаније прави,Ал се не хте светац да усправи Већ остаде на земљи лежећиТад прилази света БогомајкаДа подигне Светитеља Саву...Ал се Савa диже на кољенаИ даље се дићи не хоћаше,Већ остаде пред Христом клечећи....Тад говори Светитељу Саво:Нису Срби кано што су били.Лошији су него пред Косовом,На зло су се свако измјенил,.Свештеници Вером ослабили.....Господа се српска изметнула,На три вјере оком намигују,Ал ниједну право не вјерују,......Свеце своје љуто увредили.А ко диже Цркву задужбину,Не диже је Теби него себи.Цркве дижу да их виде људи,Цркве дижу, Богу се не моле,Нит Божији закон испуњују... Стид ме једе и стид ме изједе.Због гријеха народа мојега,Што и мене држиш близу себе.Зато плачем мој Предраги Спасе,Вјечност ми јс кратка за плакање,Волио бих и у паклу бити,Само Срби да се Богу врате". Због таквих као што је Качавенда јадни Сава још увек клечи и чини ми се да неће скоро да се усправи.!!!
pošalji odgovorобавештени [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:31:20)
Додик се изгледа припрема да призна Косово
Притисци на цркву, Григорије напада Артемија, Додикове изјаве о подели Косова, све се дешава брзо. Додик је притиснут у Српској, па је изабрао фотељу, а "даје" 15% територије Србије и ПРИЗНАЊЕ Косова као неовисног од стране Босне. Надам се да грешим.
pošalji odgovorBiljana Vitorovic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:36:19)
ISTINA
Kakve ima veze kako se nasa crkva zvala u Crnoj Gori ? Nasa crkva je ona prava i istinita.Oni koji je budu posecivali u njoj ce otkriti pravu istinu da su oni ustvari SRBI.
pošalji odgovorBiljana Vitorovic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:43:14)
ISTINA
Kakve ima veze kako se nasa crkva zvala u Crnoj Gori ? Nasa crkva je ona prava i istinita.Oni koji je budu posecivali u njoj ce otkriti pravu istinu da su oni ustvari SRBI.
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:48:01)
Strasano!
Ko moze koga da degradira ko sam sebe?Slike dovoljno govore, sjaj i bijeda!?Ljudi nemaju sta da jedu, bovsi borci nemaju novac zalijekove, ortopedska pomagala...djecu da nahrane, skoluju...a ovo, ovo je strasno!!!
pošalji odgovoranci [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:50:54)
naopako i zlo
Objasni mi kakvi su to spomenici i kultura, u Semberskoj ravnici podizati brda i kuce cija arhitektura ne prilici tom podneblju. Sta se na tom mestu kulturno desava???? Zasto gospodin St. nije u svom rodnom mestu pravio ono nakaradno kic selo. Nas narod je dole uvek ziveo posteno od svoje zemlje i svog rada, a sada su deci uzori perverznjaci i sverceri zna se cega koji beli novac peru izgradnjom etno sela.
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:51:17)
Strasano!
Ko moze koga da degradira ko sam sebe?Slike dovoljno govore, sjaj i bijeda!?Ljudi nemaju sta da jedu, bovsi borci nemaju novac zalijekove, ortopedska pomagala...djecu da nahrane, skoluju...a ovo, ovo je strasno!!!
pošalji odgovorфилософ [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:06:04)
Неко то од горе види све...
Ваша је срамота, господо, овај текст, а не Владичина...
pošalji odgovorИма ко да суди, и њему и вама. Маните се тога.
Laik [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:10:06)
Crna Tanja
Zar se ovo zove skromnost? Zbog čega je vladiki potreban tjelohranitelj kad oblilazi eparhiju? Škole i bolnice u njegovoj eparhiji renoviraju vlade SAD-a , Austije , Japana... , a za "potrebe " eparhije uzima pare od Vlade.
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:11:17)
i ja bih u popove
djakuzi,teretana,saloni,stilski nameštaj.skupi parfemi,strane novčane valute a ne srpski dinar,strani luksuzni automobili,a ne srpski jugo,sve strano i skupo,jedino naivni srbi koji finansiraju nakog mudrog srbina, koji se dosetio,da izigrava božjeg advokata i branitelj srba mada beži od rova i puške ko djavo od krsta isve to dobro unovči,za život dostojan faraona.i dok velik broj srba gladuje,popa roni krokodilske suze,zbog toga-svaka suza,evri,dolari,švajcarci.....
pošalji odgovorLunatik1 [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:17:06)
neophodhodnost
Neophodno je razobličavati nespojivost,hrišćanske ideje Carstva Božijeg,hrišćanskog eshatološkog saznanja,sa idolopoklonstvom pred istorijskim svetinjama,ali i pred konzervativnim,tradicionalnim,autoritarnim,monarhističkim,nacionalnim,porodično-sopstveničkim kao i pred revolucionarnim,demokratskim,socijalističkim svetinjama.
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:18:09)
i ja bih u popove
djakuzi,teretana,saloni,stilski nameštaj.skupi parfemi,strane novčane valute a ne srpski dinar,strani luksuzni automobili,a ne srpski jugo,sve strano i skupo,jedino naivni srbi koji finansiraju nakog mudrog srbina, koji se dosetio,da izigrava božjeg advokata i branitelj srba mada beži od rova i puške ko djavo od krsta isve to dobro unovči,za život dostojan faraona.i dok velik broj srba gladuje,popa roni krokodilske suze,zbog toga-svaka suza,evri,dolari,švajcarci.....
pošalji odgovorМиленија УЕ [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:24:30)
Знам, брате, знам...
Један занимљив и интелигентан одговор... Слажем се ја да смо ми Срби спали на најнижи ниво. Били смо такви и у време када је Св. владика Николај писао "Небесну литургију". Нема Божје заповести коју нисмо прекршили: не поштујемо родитеље, браћу смо заборавили, сиротињу да не помињемо, крадемо ударнички, убијамо свакодневно... 300.000 деце умре од родитељске руке у утробама мајки, што даје 600.000 убица сваке године... Тај грех је гори него убиство кума или родитеља.
pošalji odgovorПоштовани брате, све ми то знамо али дозволите да наведем из наставка "Небесне литургије":
...
Тад Сатану Господ одријешио,
Из пакла га на Србе пустио,
Да до рока своју вољу врши,
И да чини што је њему драго,
Са државом и са српским тјелом,
Само да се не дотиче душе.
А Сатана војске подигао,
Од звериња свога и људскога,
Све од самих Божјих противника,
И својијех једномишљеника,
Којих би се марва застидјела,
И вепрови дивљи посрамили.
Пакленим их огњем наоружо,
Повео их на земљу Србију.
Бљуну огањ из адових жвала,
Па запали кућу Србинову,
Све разгради што је саграђено,
Све прождера што је умјешено,
Све однесе што је изаткано,
Све разграби што је уштеђено,
Све раскући што је закућено,
Све попљува што је освећено...
Не препознајете ли, драги брате, у овим стиховима оно што се управо дешава?
Знам да смо Господу криви, да кривљи не можемо бити али зар сатана да нас од Бога избавља???
Banjaluka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:25:48)
Bogohuljenje
vjerujem u boga i to zaista iskreno ali nemogu da shvatim da je dozvolio ovakvim fukarama,sljamu,nastranim idiotima da se i njemu i njegovim iskrenim vjernicima i u njegovo ime rugaju na tako primitivan i odvratan način,sramota za srpsku pravoslavnu crkvu
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:28:23)
vladika
Prvo ne znam zasto bi mene trebalo da je sram bilo cega, ponajmanje onog sto licno mislim! Uostalom kao i drugi od vas dajem svoj sud o tekstu! E, sad ocigledno da je kod nas mnogo zamajanog i jos uvek zavejanog naroda i polupismenog koliko procitah u mnogim komentarima, pa eto nikog nit pokudih nit pohvalih, dakle rekoh samo svoj sud! A ako to nekom smeta nijeme briga, jer ovo je DEMOKRATSKI!!!!!!
pošalji odgovormiljana [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:33:36)
kosovo
Nece Dodik nikome da da deo Vase teritorije, pa sami ste ga dali... ccc
pošalji odgovorobavesteni pravoslavac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:44:54)
Samo napred
Podrzavam urednike Pressa za ovakve tekstove. Sve sto pisu moze samo da doprinese da se razresi ovaj "crni Gordijev cvor lopovluka i marifetluka" oko nas i kod nas.
pošalji odgovorbacka palanka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:52:31)
misli, misli i saznaces cije su pare
Kako im se ono zove rodjak (tim sto imaju prodavnicu mesovire robe)? Evo pomoci: Sada je na odmoru u Holandiji
pošalji odgovornestomislimsedeci [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:54:30)
...
Ne postavlja vladike nas Boki iz Beograda vec Bavarac iz "vecnog grada"
pošalji odgovorJovan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:54:45)
Tvoje pravo
da mislis sta hoces o Djilasu i o Tadicu....ali meni smeta bilo koja cenzura i bilo koja demagogija.
pošalji odgovorNa kraju krajeva mi mamo pravo da biramo ili ne biramo odredjenog politicara...kod popova nemamo nikakva prava pa cak ni prividna!
milica [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:55:08)
Tako je!!
Ko mu je ovo dozvolio i njemu i njegovim popovima, da se ponasaju ovako jadno i bahato, bolesno, primitivno ... Narod, sta narod zna... Narod je sve ovo dozvolio !!!
pošalji odgovormila [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:56:54)
jadni mi!
Patrijarh Pavle se uklonio i gledao samo svoju dusu. Po monaski, ali ne i po pravilima vlasti i brige jednog patrijarha zemlje koja propada i koja je u ratu.
pošalji odgovorNN [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:58:07)
jedno je pitanje
Da li je ovaj mladi gospodin dobio novac za skolovanje u Rimu o kome se ovde pise?
pošalji odgovorZlata [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:59:46)
Malo
BRez komentara... VoDJe je sve receno!!!
pošalji odgovortakva stoka bas nismo [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:10:42)
shok znaci siptar
nema potrebe da likujes
pošalji odgovoroni su rodjaci
nije kod srba to kao kod vas siptara kad se brat zeni zenom rodjenog brata i kad sve ostaje u porodici
Bogoljub Vidic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:11:03)
sve je pocelo....
Od velicanstvenog ispracaja mosti Patrijarha Pavla,stara ljubomora vladajuce elite,koja zna da ni polovina ljudi nece biti na njihovom pogrebu,pocinje organizovanu hajku na SPC-vu.Komunjare nikad nisu verovale u Boga,jer su sebe poistovecivale sa njim.Bolesnici!!!
pošalji odgovorBogoljub Vidic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:11:04)
sve je pocelo....
Od velicanstvenog ispracaja mosti Patrijarha Pavla,stara ljubomora vladajuce elite,koja zna da ni polovina ljudi nece biti na njihovom pogrebu,pocinje organizovanu hajku na SPC-vu.Komunjare nikad nisu verovale u Boga,jer su sebe poistovecivale sa njim.Bolesnici!!!
pošalji odgovormira [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:39:22)
rodjaci
Svi su on i rodjaci po profiterstvu, danas se zna ko vlada Bijeljinom, ko dobija i namesta tendere, zna se da su bogatasi toliko alavi da su svoju decu zaposlili na drzavnu kasiku i budzetska radna mesta poput opstina, sudova i srednjih skola, a diplome, naravno, kupljene. Zar im nije dosta novca od privatnih firmi, neka ta radna mesta prepuste drugoj deci, a ne da se sepure besnim automobilima, dok deca nemaju ni za uzinu
pošalji odgovormarija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:42:46)
ceca
''Pazi s' kime spavas
pošalji odgovorko se sa mnom budi''
ili možda
''Tako ti je to
od klinca napravis princa za kajanje''
nije za šalu ovim stvarima trba da se bavi SBOPOK.
deki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:05:04)
:D
'Ja nisam običan striper, već multimedijalni talenat.' O zalosti ljute!
pošalji odgovorB [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:06:20)
Nezasticeni....pfff
Oni ne da nisu "nezasticeni" nego su zasticeni k'o polarni medvedi!!
pošalji odgovorcican [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:12:45)
bijeljinski lopovi
ja bi to njima sve konfiskovo, sve do zadnjeg krsta, automobila, kamere za video nadzor, od koga se kriju bijeljanski lopovi sto ne znaju sta ce sa racunima u bankama,stanovima, lokalima,kucama,nema njih puno,svi znaju ko su i sta su, dokle ce da mlate praznu slamu i za to da uzimaju nase pare, sto ne otvore fabriku neku pa zaposle narod nego preko tendera zapusavaju rupe na putevima i mazu fasade za milone iz drzavne kase
pošalji odgovorBranko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:12:59)
Narod nije retardiran
I drug Tito je ziveo u vili na Dedinju ,pusio kubanske cigare,pio najbolji viski,ali samo kao pravi proleter,po sluzbenoj duznosti!Ipak on bar nije davao zavet na nesticanje. rekao bih da ovaj striper ucenjuje vladiku necim,a nije tesko pogoditi cime,jer se svaki put pojavljuju sve interesantniji detalji.Ako ste primetili ranijeg rodjaka je zamenio "prijatelj",verovatno jer je ovom simpaticnom mladicu ponestalo sredstava za skolovanje.
pošalji odgovorмилутин [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:20:28)
владика василије
Најбоље би било да нема српских владика ,ни попова,посебно калуђера. Што би то било добро. Не би било ни Срба.Сву би њихову имовину покркали и пождерали.Али ...мало морген... магарци једни. Овај свијет се не искорењује мржњом ,већ са љубављу са њим срећно се живи.
pošalji odgovorMilo, [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:39:42)
Ljudi
Ma sta ga napadate, sram vas bilo, pustite covjeka nek' uziva kad moze.. Covjek ispunio svoj san, ne treba ga vrijedjati, sram vas bilo... Malo komoditeta, opustanja, od ovog'napornog i teskog zivota, u vrijeme krize, neimastinje i svakog jada.. Nesto mi ga z.o .. Nedaj se casni VLadiko !!
pošalji odgovorIvanNS [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:44:11)
?
Cekaj malo, ti porices da ovo, nazovi, svesteno lice, zivi u nevidjenom luksuzu uprkos onome cemu nas Hriscanstvo uci, samo odgovori kratko i jasno !
pošalji odgovorZvekan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:13:16)
Eto
Što se raskošnih dvora i finansija tiče, ima Hristova ,, pre će kamila kroz iglene uši proći nego bogat u raj,,.
pošalji odgovorOn će suditi svojim zemaljskim činovnicima.
Btw, i u vreme Broza slavio sam Sv.Nikolu da je sve zvonilo, nemojte lagati da komunisti nisu dali.A za Božić se terali konji da je sve prštalo.
Samo sada nema konja, ali ima đi đi.
Tanja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:32:22)
Vladika
Kazem, bilo bi predivno da jos negde ima ovako lepo uredjenih crkvenih dvorova, kako ih vi nazvaste! Toliko!!!
pošalji odgovorgoran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:36:01)
lopuza
miro svaka ti cast za komentar u pravu si sto posto
pošalji odgovorAlbano [neregistrovani] (14. 03. 2010, 17:24:38)
"srbenda" ne EVRO pogon
Shok znaci da je covek SOKIRAN "pametnjakovicu" a to o moralu ... vi ste zadnji koji mogu o tome da govore !
pošalji odgovorgost [neregistrovani] (14. 03. 2010, 17:59:22)
tjelohranitelj
vladika ne posjeduje tjelohranitelje
pošalji odgovorrade [neregistrovani] (14. 03. 2010, 18:41:20)
opravdanje
to ne samo da nije opravdanje vec je jos veca sramota za spc
pošalji odgovorмиса [neregistrovani] (14. 03. 2010, 18:45:26)
кречење
драги мој Србине бранећи "цркву" од људе који критикују оне који уче једно а сами се не држе истог само кречите гробове споља ово вас сигурно потсећа на Исуса и његове речи фарисеју
pošalji odgovorJelena [neregistrovani] (14. 03. 2010, 18:57:28)
hahaha
Vala jeste :)
pošalji odgovorkliment [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:45:07)
kmek
Sad mi je jos draze sto nisam krsten,u Boga verujem ali ne i u popove.
pošalji odgovorДушан [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:50:57)
Шта нас брига
То нек они тамо у Босни решавају, имамо ми довољно својих проблема.
pošalji odgovormilan s [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:57:41)
nevernik
Neka ste objavili ovakve stvari da vernici shvate ko su duhovne vodje, koliko one same veruju u jevandjelje i boga.
pošalji odgovorZivot ce nam svima biti lepsi bez Isusa, Alaha, Bude i drugih gluposti.
djuka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 20:34:29)
!!!!
svaka cast Ivana bog gleda sve
pošalji odgovornovosadjan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:18:39)
Baba i kolo
Dala baba dinar da uđe u kolo a deset da izađe. Izgleda da će vladika morati dati 50000 evra da izadje iz kola. O tom striperu u ružičastom, odavno se u Novom Sadu vuku repovi i loša reputacija. To izgleda jedino ne vide neke naše televizije i pomenuti vladika.
pošalji odgovorA ta ružičasta boja na striperu upravo govori o onome sto ih je uhvatilo u isto kolo. Kako jedan mali trenutak nepažnje može da košta mnogo para i to para odvojenih od gladnih usta vernika. Mislim da bi policija trebala da se pozabavi time da li je tu u pitanju nesto vise od ljubavi dva muškarca, recimo da li je tu na delu klasična ucena.
isposnik [neregistrovani] (15. 03. 2010, 07:13:18)
Vreme je Velikog posta
|Dragi moji i vi koji citate i Vi koji pisete, ovakve stvari se ne rade i ne cine u vreme velikog Vaskrsnjeg posta, a ako ne znate sta to znaci malo se raspitajte, a onaj koji u Gospoda veruje, verovace i u to da ce on nama SVIMA po delima nasim suditi kad za to dodje vreme. Pozrav,....
pošalji odgovordeblja [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:53:12)
kulture nema
meni je sve ovo cisti kich. Pare su bacene da bi neko lecio svoje komplekse!
pošalji odgovorvernica [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:57:25)
sram vas bilo obraza, Vladije spc
Meni smeta sto se taj i ostale vladike nisu pozabavile bnecim mnogo bitnijim: proucavanje istinite istorije i tradicije naroda kojim vladaju uz pomoc straha i verbalnog terora(kako je rekao bednim monahinjama: "snadjite se, nemale dabogda". Bave se svercom ikona i knjiga iz Rusije i Grcke (sto rekao jedan poznavalac "odu avionom, a vrate se kamionom"), itd
pošalji odgovoretnologija [neregistrovani] (15. 03. 2010, 08:59:50)
da li je to incest
ima pravilo do kog kolena je neko rodjak. I ne vredjaj coveka ako je siptar. I medju hriscanima je ranije vazilo pravilo da se udovac zeni sestrom svoje zene. To jos postoji u nekim krajevima,
pošalji odgovorMima [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:41:55)
Sramota SPC
Ovaj tzv. vladika je sramota za SPC! Vise je nego ocigledno da je njegov ''rodjak'' homoseksualne orijentacije, kao ocito i sam vlasika. Koji to RODJAK daje 50000E za skolovanje, kupuje Boss odela i skupe parfeme?! Nemojte biti glupi! Osim toga, ovoj Tanji nije dobro. Ne blati ''Blic'' SPC, nego ti cini svestenstvo koje je bahato i svega ima u izobilju osim vere u Boga. Ne mesajte babe i zabe.
pošalji odgovorMima [neregistrovani] (15. 03. 2010, 11:41:56)
Sramota SPC
Ovaj tzv. vladika je sramota za SPC! Vise je nego ocigledno da je njegov ''rodjak'' homoseksualne orijentacije, kao ocito i sam vlasika. Koji to RODJAK daje 50000E za skolovanje, kupuje Boss odela i skupe parfeme?! Nemojte biti glupi! Osim toga, ovoj Tanji nije dobro. Ne blati ''Blic'' SPC, nego ti cini svestenstvo koje je bahato i svega ima u izobilju osim vere u Boga. Ne mesajte babe i zabe.
pošalji odgovorsaborna crkva u komsiluku [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:21:06)
raspitajte se
Draga Mima, Vase pitanje "koji to vladika daje ... para rodjaku ...? je poprilicno naivno. Ako se raspitate kod onih koji poznaju ovu tematiku, saznacete da se najveci broj bliskih rodjaka i neki od daljih rodjaka najveceg broja vladika spc iznenada obogatio posto bi njihov "mili i dragi rodjak" do tada siromasni monah postao vladika. Argumentovao bih pojedinacno, ali ne zelim da pravim probleme uredniku Press (zbog zakona o stampi)
pošalji odgovorpravila postoje [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:24:08)
lazni li si
Bas si Ti cvecka "isposnik". Ako je za sve nas post, onda je i za Tebe. Sto citas! Idi i radi ono sto vera propisuje "Isposnice".
pošalji odgovorpitanje sa mosta [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:26:55)
ko su vernici spc
Napisaste "sramota za srpsku pravoslavnu crkvu" - da li ste mislili "sramota za sve vernike srpske pravoslavne crkve". Sto rekao jedan ruski duhovnik "ako je vladika ne mora da znaci i da je vernik"
pošalji odgovordorcolac [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:29:58)
...
E neka mi je ovaj "rodjak" rekao sve ovo zahvaljujuci pressu. Odavno je poznato da "gospodin - drug vladika navedeni" svasta voli. Popadije moraju da cute, monasi takodje. Ako, neka se kaze sta se sve radi. Ima tu jos svasta i kod drugih vladika spc.
pošalji odgovornisam Milutin [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:33:29)
znamo ko si, Milutine
Dobar dan, vladiko. Kako si? Brojis li stedne knjizice umesto duhovne dece?
pošalji odgovorsmera [neregistrovani] (15. 03. 2010, 16:47:02)
Sta, bre?
Pa kao da Crkva nije dala dovoljno materijala za pljuvanje po njoj. Zasluzila je. Ne interesuju me becki decaci, neka se katolici bave time, ali po ovome mogu da pisam, jer je moje.
pošalji odgovorDeki [neregistrovani] (15. 03. 2010, 20:00:01)
Administracija
Sto bi rekao Canak: "Nemam problema sa Bogom, nego sa njegovom administracijom na Zemlji".
pošalji odgovoraleksandar [neregistrovani] (15. 03. 2010, 22:59:14)
onako, pade na pamet
Da li ce vladika Kacavenda, kada ovog posalje na studije, nabaviti i sponzorisati novog stripera, densera ili prosto lepog, mladog , zgodnog, blagougodnog studenta..?
pošalji odgovorP.S. Pitanje nije bez osnova.
Никола [neregistrovani] (16. 03. 2010, 11:20:28)
Дођи Господе
Мараната
pošalji odgovordavid [neregistrovani] (17. 03. 2010, 00:59:37)
golgota
svi zidovi Jerihonski su oboreni!I ovi pozlaceni ce da padnu jer podupiru palog covjeka. Crkva,kao stub i tvrdjava istine ostace netaknuta!Treba Istinu poznati i ona svakog oslobadja od okova! Ovo je zaista,samo djelic prave istine.....
pošalji odgovoralexis [neregistrovani] (27. 04. 2010, 08:22:30)
A zavet?
Draga oni su se zavetovali na siromastvo.
pošalji odgovorolivera savic [neregistrovani] (13. 07. 2010, 08:22:53)
prava istina
u potpunosti se slazem sa vama.
pošalji odgovornije ni cudo sto moj deda nije voleo popove. verovao je u boga, ali popove nije voleo. za njih je govorio da propovedaju veru i postenje a sami su suprotno od onoga sto treba da budu.