- IN MEMORIAM - Duh iz boce
- Dosta zločina!
- Bez šećera
- Nedelja
- URBANA GERILLA
- Priče Srđana Đurića
- BEOgradizacija
- Tribina
- Dule Nedeljković
- Vladimir Arsenijević
- Vodič za život
- TV Antena (ex TV Dželat)
- Umesto Uvodnika (Press Revija)
- Pravi razlog - Merlin
- Uvodnik - Veljko Lalić
- Komentar - Stojan Drčelić
- Nedeljnik - Branko Rosić
- Esej - Marko Prelević
- Iz mog ugla - Prof. Dr Mića Jovanović
- Reč urednika - Ljiljana Knežević
Kolumne
29. 10. 2011
Dosta zločina - Dragan J. Vučićević
Kapitulantizam
Legitimizacija izdaje, glorifikacija kapitulantizma, transformacija nacionalnog u ličnostranački, sitnosopstvenički interes polako ali sigurno postaju dominantne crte srpske državne politike!
s

Nije vam jasno? Pa, prisetite se samo onih desetak dežurnih „mislilaca" koji uporno obilaze studija nacionalnih televizija i ubeđuju Srbe kako je u njihovom najboljem interesu da se odreknu sami sebe i dobrovoljno pristanu na novi nacionalni poraz! Eno ga Milan Nikolić, onaj u čijim su „istraživanjima" tadićevci i dalje najjača politička snaga, mrtav 'ladan predlaže da Srbe sa severa Kosova dobrovoljno sateramo u zbeg i preselimo u istočnu Srbiju!?! Debele guzice zavaljene u beogradsku fotelju, Nikolić detaljno razrađuje svoj genijalni plan, pa apeluje da se preseljenim Srbima besplatno podele traktori i krave kako bi tamo na bugarskoj granici imali od čega da žive?!? I umesto da ga, zbog ovog idiotski bezobraznog predloga, srpski novinari nabiju na medijski kolac, šifrovani žurnalisti Nikolićev plan najozbiljnije razrađuju sve u pomoć prizivajući Natašu Kandić i Sonju Biserko!!!
Istovremeno, ministar Oliver Dulić s razumevanjem klima glavom dok Biljana Srbljanović u „Utisku nedelje" objašnjava kako Srbina u Peći nije ubio Albanac nego kriminalac i kako je taj zločin potpuno isto što i pljačka banke u Beogradu!?! Konačno, u režimskim tabloidima vodi se neviđena hajka protiv vođa Srba sa severa Kosova! Isti oni ljudi koji su letos bili proglašavani za heroje i od vlasti pozivani na barikade, sada su narko-dileri, kriminalci i šverceri, isti oni ljudi koji su po nalogu...
O čemu se tu tačno radi? Ne znam da li me pratite, ali plan režimskih spin doktora jeste da se Srbima u centralnoj Srbiji utuvi u glavu kako su Srbi sa Kosova njihov najveći problem i najveća prepreka na „svetlom evropskom putu". Jer kad nam Mlađan Dinkić na državnoj televiziji potanko objašnjava da „Srbe u Srbiji" više uopšte ne zanima Kosovo i da je ekonomija važnija od svega, on samo najavljuje ono što će tadićevci oposliti u narednih mesec dana. Kad nam Boris Tadić iz Štutgarta poruči da nije odustao od „Mercedesa", on nam samo na fin način kaže da jeste odustao od Kosova.
Feršten?
Kolumne
23. 05. 2012
Evropske stranke
Sada će svi da se prave pametni i pozivaju na svoje tekstove od pre dva meseca ili dve godine u kojima su sve ovo predvideli, ali je jedina istina da je 22 odsto građana izabralo ...
23. 05. 2012
Odlazak Kralja
23. 05. 2012
Monarhija na tržištu, guza u novinama
21. 05. 2012
komentari (48)
pošalji komentarSlobodan [neregistrovani] (28. 10. 2011, 22:48:23)
Sagledavanje
Ovakvo sagledavanje stvari sam vec cuo u prepirci taksista kod Bajlonove pijace.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (28. 10. 2011, 22:55:30)
Bravo!
Svaka cast majstore,kao i uvek:u sridu!
pošalji odgovorНеша [neregistrovani] (28. 10. 2011, 23:22:34)
Капитулантизам
Господине Д.Вучићевићу, заиста се трудите да јавно саопштите оно што већина нас мисли и осећа на својој кожи,али ја од Вас очекујем много,много више.Морате свом силином ударити по Вашим врлим колегама, јер они су ти који стварају овакво јавно мњење и одржавају ове бескрупулозне скотове на власти. Овако, Ви и још понеки Ваш колега су само наша тужна слика немоћи.
pošalji odgovorStefan [neregistrovani] (28. 10. 2011, 23:44:05)
Bajloni
Od prisluskivaca prepirki i nisam vise ocekivao.Od DJV kao i uvek,
pošalji odgovorbritko i tacno.
Зоран [neregistrovani] (28. 10. 2011, 23:53:55)
Увек то тако било
Увек је тако било у Србији. И кад био капитализам и кад био феудализам и социјлаизам. Све исто.
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (28. 10. 2011, 23:54:43)
Demagogy
Posle ovakvih kolumni nije ni cudo zasto vlast u Beogradu nema alternativu, samo prazne price i konstatacije.
pošalji odgovorzmitjkoe [neregistrovani] (29. 10. 2011, 00:25:52)
Delusion
A vi sto ne biste da "odustanete" od Kosova koliko dugo jos mislite da ignorisete realnost?
pošalji odgovorradenko intelektualac [neregistrovani] (29. 10. 2011, 00:45:36)
Dragi Vucko
To da vecinu Srba u Srbiji bas briga za Kosovo, sto stvarno a sto podsvesno, je dopadalo se to meni i tebi - istina! To dovoljno dokazuje kakav smo narod, ali sta je - tu je
pošalji odgovornole [neregistrovani] (29. 10. 2011, 01:12:46)
[email protected]
alo bre Vucicevicu!
pošalji odgovorhrabar si,pametan i nazalost u pravu.Ali,ne kukurici,glavu ce ti zakovrnuti.Ovi ni od cega ne prezaju,Slobo je bio mali amater za njih.Ovaj narod je "pucina...stoka jedna grdna!" (Njegos)
Даница Петровић [neregistrovani] (29. 10. 2011, 01:31:23)
Вода не пита да ли сме да тече
Ако вода не пресахне,тећи ће и онда кад јој цар нареди да се заустави.Вода је старија од цара.Она памти многа царства.Народ је већи и трајнији од сваке политике.Политичари не говоре о народу.Они говоре о себи,а народ,он је као вода,надживеће све политичаре овог и свих наредних векова.Како ће ко од њих бити памћен,није у њиховој моћи да нареде.
pošalji odgovorDušan [neregistrovani] (29. 10. 2011, 01:51:30)
Sadržaj?
Čemu ovako isprazno pisanije? Možete vi to i bolje, a ne da imitirate Teofila sa opisnim konstrukcijma, pogotovo što je on tu neprevaziđen. Dosovsko-čedistički? Dajte, molim Vas. Aj da ne kritikujem previše, samo jedna molba: ako može samo jednom u nekoj od Vaših kolumni, da se jednom pojavi predlog št da se radi. Pljuvačina je zabava mediokriteta, dajte neki predlog, po mogućstvu, bez "alo bre".
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (29. 10. 2011, 01:53:33)
Vaterpolo i fudbal
Mnogo bi bilo korisnije da se potpisani novinar sa ovakvim darom za pisanje bavi komunalnim temama. Gradonacelnici bi prvo citali njegove tekstove, pa sve ostalo. Podrazumeva se da bi trebalo da barata sa cinjenicama. Bez ikakvog foliranja, smatram da je ovakav pisac neophodan rubrikama koje se bave komunalnim temama i da bi gradjani Srbije imali veliku korist od njega. Politika je malo drugaciji teren od komunalnih tema. Kao kad uporedimo vaterpolo i fudbal. Razumete? Ne bi trebalo da ulazi sa kopackama, stucnama i kostobranima u bazen politickih voda ili da brani srpstvo na blatnjavom Kosovu tako sto sumanuto pljeska rukama po glibu i vice:" Ja sam odlican vaterpolo golman! Ovi sa belim kapicama hoce da nam daju gol, ali nema mojih saigraca! Samo sam ja golman ovde!"
pošalji odgovorD. [neregistrovani] (29. 10. 2011, 06:19:09)
Meni se sviđa
i kako je napisano i šta je napisanim rečeno. Ponovo :)
pošalji odgovorAleksandar Popovic [neregistrovani] (29. 10. 2011, 06:30:21)
Orkestrirano protiv kosovskih Srba i Srbije
Ocigledno, "kampanja protiv balvanizacije" je siroka, orkestrirana i dobro organizovana. Verovatno ni V. Draskovic, C. Jovanovic, M. Nikolic i ini i ne znaju koliko su vremena proveli ovih dana po tv studijima i u novinskim redakcijama. A sve u cilju da dokazu da je srpski narod nacisticki, da nosi veciti zig zbog progona kosovoalbanaca, a zaboravljajuci pri tom da je na Kosovu na hiljade srpskih zrtava i na desetine hiljada prognanih, samo za poslednjih desetak godina. O progonima sa Kosova za vise od jednog veka ne treba posebno govoriti. A kampanja se vodi u trenutku kada i medju istaknutim licnostima u SAD pocinju da se javljaju razumniji glasovi koji uvidjaju da Srbi na KiM moraju da dobiju svoja ljudska prava, pored ostalog da ne moraju da trpe zulume Tacijevog rezima. Te razumne glasove "clanovi orkestra" pokusavaju svim silama da zatome.
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (29. 10. 2011, 06:55:01)
ja sam za
Matori,
pošalji odgovordobar si, aj uradi nesto konkretno, u tome si, pravi stranku....
met [neregistrovani] (29. 10. 2011, 07:15:54)
Zločinački koncept prihvatanja realnosti
Zločinački koncept prihvatanja realnosti! Zar treba da živimo u snovima? Mi ovde, možda i možemo, ali pitajte Srbe južno od Ibra da li oni mogu. Bajke su dobre samo za novine, slaba potpora za život. Uostalom, srpska sudbina je da uvek odaberu najgore, setimo se 1945.E, pa ovo sad je posledica svih pogrešnih izbora Srba u prošlosti.
pošalji odgovor125 [neregistrovani] (29. 10. 2011, 07:48:08)
kosovo
Slažem se sa vašim zaključkom. Današnjoj politčkoj "eliti" je kakše da p0'reda Kosovo i Metohiju" nego da zavede red u svojoj državi. Naime, standarde EU (od kojih je dobar deo prihvatljiv ali ne svi)možemo ostvariti i bez č-lanstva u EU koje sasvim sigurno predpostavlja priznanje Kosmeta ali je sadašnjim političarima lakše da se odreknu Kosmeta nego da uskrate sebe mogućnosti da zarađuju veliki novac dok su na vlasti i to samo uz pomoć istih tih koji traže da se odreknemo dela svoje teritorije u čemu im pomoć pruža dobar deo novinara. Svima njima poručio bih da izdaja zemlje i naroda nije prirodno stanje i da ne može trajati dugo i da će jednog dana morati da odgovore na pitanje "ŠTA STE RADILI ZA VREME OKUPACIJE". Nedićevci i Ljotićevci mislite o tome!
pošalji odgovorBranka [neregistrovani] (29. 10. 2011, 08:20:15)
Jezeva kucica
Citam prispele komentare,slusam izjave vajnih vodja pojedinih strancica i prosto mi se nametnula poruka mom dragom narodu,onima koji su neodlucni ne uspevaju pronaci pravi stav da procitaju "Jezevu kucicu" Branka Copica.Valda ce razumeti sta je to najveca vrednost ili ce biti onaj vuk,medo,svinja ili pak lukava lisica.Najbolje da se poistovete sa Jezurkom Jezicem.Hvala svima koji su prihvatili moj predlog,a verujte nece se pokajati.
pošalji odgovorPedja [neregistrovani] (29. 10. 2011, 08:24:51)
BRUKA
Komentar vam je katastrofa.Gospodine dodjite u Kraljevo pa da vidite kako ta sirotinja sa severa kosova zivi. Sve su dobro prodali albancima i ovde kupili radna mesta i nekretnine. Ovo je sramota kako vi komentarisete. Zapamtite Kosovo je prodato a ne oteto.
pošalji odgovoralan ford [neregistrovani] (29. 10. 2011, 08:33:13)
mapa
Ivane, ti si zalutao-skroz.
pošalji odgovorgotti [neregistrovani] (29. 10. 2011, 08:33:33)
politicki olos...
Ispiraju nam mozak..svaka cast Vucko!!
pošalji odgovorŠojić Srećko [neregistrovani] (29. 10. 2011, 08:52:07)
Fukara i RAJA!!!
"SAGLEDAVANJE" Dobro bre Milane Nikolić jesi ti prozvan ali nemoj bas ti da ostavljas prvi komentar.Vučko majstore kao i uvek si genijalan u sagledavanju stvari ali na pravi nači SVAKA ČAST!!!
pošalji odgovorMihajlo [neregistrovani] (29. 10. 2011, 09:25:05)
Glorifikacije pobede....
"Legitimizacija izdaje, glorifikacija kapitulantizma, transformacija nacionalnog u ličnostranački, sitnosopstvenički interes polako ali sigurno postaju dominantne crte srpske državne politike!"
pošalji odgovorJel ovo beše Slobodan izjavio povodom pobede i potpisa NATO-kapitulacije u Kumanovu???
Beka [neregistrovani] (29. 10. 2011, 09:33:21)
Samo napred
Slažem se sa jednim čitaocem da morate još žešće udariti po njima. To je družina koja ide linijom lakšeg otpora,takvu politiku vode.Na svaki ,ama baš svaki pritisak popuštaju i predaju je. To govori o njihovim karakterima. Njih treba svaki dan prozivati,ne dati im mira,jer su nam sve uništili i državu i živote.
pošalji odgovorLala [neregistrovani] (29. 10. 2011, 10:04:32)
Ovaj novinar prima platu
a dogod je tako ovako ce i on i drugi pisati. Kad platu bude morao da zaradi onda ce biti manje populista a vise realista. Ocigledno se kriterijumi spusatju i spustaju i spustaju...
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (29. 10. 2011, 10:17:57)
Da
NOAM CHOMSKY
pošalji odgovorSTRATEGIJA MANIPULACIJE STANOVNIŠTVOM PUTEM MASOVNIH MEDIJA
1) PREUSMERAVANJE PAŽNJE
Pažnju javnosti preusmeravati sa važnih problema na nevažne. Prezaposliti javnost poplavom nebitnih informacija, da ljudi ne bi razmišljali i stekli osnovna saznanja u razumevanju sveta.
2) STVARANJE PROBLEMA
Ta metoda se naziva i "problem-reagovanje-rešenje". Treba stvoriti problem, da bi deo javnosti reagovao na njega. Na primer: izazvati i prenositi nasilje sa namerom, da javnost lakše prihvati ograničavanje slobode, ekonomsku krizu, ili da bi se opravdalo rušenje socijalne države.
3) POSTUPNOST PROMENA
Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno, "na kašičicu", mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, biće sprovedene politikom malih koraka. Svet se tako vremenom menja, a da to ne budi svest o promenama.
4) ODLAGANJE
Još jedan način za pripremanje javnosti na nepopularne promene je, da ih se najavljuje mnogoranije, unapred. Ljudi tako ne osete odjednom svu težinu promena, jer se prethodno privikavaju na samu ideje o promeni. Sem toga i "zajednička nada u bolju budućnost" olakšava njihov prihvat.
5) UPOTREBA DEČIJEG JEZIKA
Kada se odraslima obraća kao kad se govori deci, postižemo dva korisna učinka: javnost potiskuje svoju kritičku svest i poruka ima snažnije dejstvo na ljude. Taj sugestivni mehanizam u velikoj meri se koristi i prilikom reklamiranja.
6) BUĐENJE EMOCIJA
Zloupotreba emocija je klasična tehnika, koja se koristi u izazivanju kratkog spoja, prilikom razumnog prosuđivanja. Kritičku svest zamenjuju emotivni impulsi (bes, strah, itd.) Upotreba emotivnog registra omogućava pristup nesvesnom, pa je kasnije moguće na tom nivou sprovesti ideje, želje, brige, bojazni ili prinudu, ili pak izazvati određena ponašanja.
7) NEZNANJE
Siromašnijim slojevima treba onemogućiti pristup mehanizmima razumevanje manipulacije njihovim pristankom. Kvalitet obrazovanja nižih društvenih slojeva treba da bude što slabiji ili ispod proseka, da bi ponor između obrazovanja viših i nižih slojeva ostao nepremostiv.
8) VELIČANJE GLUPOSTI
Javnost treba podsticati u prihvatanju prosečnosti. Potrebno je ubediti ljude da je (in, u modi), poželjno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci.
9) STVARANJE OSEĆAJA KRIVICE
Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za sopstvenu nesreću, usled oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti, ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcenjen pojedinac, opterećen osećajem krivice, odustaće od traženja pravih.
srbin [neregistrovani] (29. 10. 2011, 10:52:40)
odgovor intelektualcu radenku
izgleda da si ti intelektualce ucestvovao u istrazivanjima koje je sproveo sorosov intelektualac uz svesrdnu pomoc u prebrojavanju srba iz kruga dvojke koji su zato da se kosovo i metohija sto je zvanicni naziv po slovu ustava za teritoriju juzne pokrajine intelektualce. na srecu u krugu dvojke zivi manjina srba koji su zaljubljeni u intelekt nikolica,sonje liht, sonje biserko, biljane srbljanovic natase kandic i ostalih frustriranih babuskara u crnom sa lezerno prebacenim maramama ili esarpama po tome se mogu prepoznati i naravno mrznji po svemu sto je srpsko.
pošalji odgovorJoca [neregistrovani] (29. 10. 2011, 11:17:24)
NESTALI
Konuzin javno ponovo da postavi pitanje sa vrha KAJMAKČALANA IMA LI U OVOL ZEMLJI SRBA gde im se seme zatr.
pošalji odgovorsale [neregistrovani] (29. 10. 2011, 11:22:47)
zoran
Hvala za Chomskog
pošalji odgovorZoki [neregistrovani] (29. 10. 2011, 12:00:32)
Napred Vučko!!
Silo novinarska, treba da budeš ako ne predsednik, a ono načelnik generalštaba otadžniske vojske u otadžbini!! (ovo sa Otadžbinom mi je dobro, samo nije toliko originalno).
pošalji odgovorŠta sam hreo da kažem. Potpuno se slažem sa stavovima ovog istraživačkog novinara i urednika, medjutim teksu nedostaje zaključak (kao i kod većine njegovih tekstova).
Dobro bi bilo, kada bi ovaj cenjeni novinar predložio koje bi to akcije bile delotvorne da se ovaj posrnuli, obezpareni, poniženi i uvredjeni narod digne na noge! Da li je to:
1. Proterivanje iz Srbije svih ambasadora čije su države priznale Kosovo?
2. Dislokacija svih šiptarskih poslastičarnica na područje iza Jarinja, a posle nek vide gde će...
3. Pokazna avijacijska vežba sa izazivanjem "slučajnog" incidenta nad teritorijom Kosova?
Ja mislim da smo ovo vreme več prošli, ili ponovo treba da ponavljamo razred?
Maki [neregistrovani] (29. 10. 2011, 12:06:18)
Šta je ovo?
Ratno-huškačko novinarstvo. Radi li u ovog zemlji nekakav RRA, ili poverenik za informacije od javnog značaja? Šta piše ovaj čovek? Alo bre??
pošalji odgovorlana [neregistrovani] (29. 10. 2011, 12:38:10)
ko smo postali?
BRAVO!!!!Dok Jedranka Kosor nagradjuje hrvatske"branitelje",daje ordenje kod nas se isti ti branitelji shalju u Hag,dok svaka civilizovana drzava shtiti suverinitet i integritet mi olako predajemo svoju teritoriju i to sve zbog neke evrope,koja se i bez nas raspada i shta bi sa svim onim predizbornim obecanjima,Dinkicevim 1000 eura,investicijam,zaposlenim investicijama...politiku nam kroje oni koji su po Shilerovoj ispijali viski,a tu istu kucu u shilerovoj sravnili samo zbog dokaza koji bi bili upotrebljeni protiv njih...a narod?on je gladan,jadan...
pošalji odgovorigor [neregistrovani] (29. 10. 2011, 13:50:14)
ole
koliko se srbijanac dobrovoljno moze sageti toliko ga niko normalan ne moze poniziti!
pošalji odgovorДаница Петровић [neregistrovani] (29. 10. 2011, 14:50:31)
Стратегија манипулације становништвом
Ово је вешто осмишљена разарачка метода са далекосежним последицама и већ дуго се ,паралелно са још неким сличним методама,активно примењује на нашим просторима.Ипак,њено дејство је ограничено као и дејство свих злонамерних творевина болесних умова.Такви поступци отпор удаљавају,али га акумулирају и оснажују.Оно што корисницима оваквих метода личи на отупелост и прихватање у ствари је ужасавање и гађење,а то су осећања која застрашују и активирају опрезност,сталоженост,стрпљивост,ћутање и чекање-јединствен одбрамбени механизам.Отвореност нестаје из јавности и чува се у породици.Манипулатори на крају сами себе изманипулишу.Кад престану да буду моћни,суоче се са чињеницом да су одавно прочитани.Гађење је све што остане за њима.Поигравање са оваквим поступцима није безазлено јер може да изазове неконтролисану агресивност,а онда се не зна чија ће тинтара да прсне.Дакле,не препоручујем.Успешне методе и даље су позитивна мотивација,искреност,добронамерност,поштење.Реакције на ове методе су знатно спорије,захваљујући акумулираном неповерењу,али су невероватно снажне и трајне.Делују благотворно.
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (29. 10. 2011, 16:29:47)
hm,hmm.. pa, pise da smo..
totalno nahebali, i u pravu je...nije u pitanju *huskasko novinarstvo*, nego, novinarstvo koje uvazava misljenje citalaca, situaciju u kojoj se nalaze citaoci,primetices stanovnici Srbije,naravno, treba podrzati *normalne diplomatske reciprocne odnose*.Znci, ako je Rvacka, dobila pozitivne poene, za isterivanje Srba,prijema radi u EU, hm,hmm.. reciprocno i Srbija..Hasim Taci, na slican nacin skupio poene..hm,hmm..reciprocno, Srbija uvek ima *resurse* na svojoj teritoriji za adekvatan uzajaman tretman, ukljucujuci i nepozeljne diplomate, neprijateljskih zemalja, a ne da neki ljuti *praSrbin*,cak iz Raske, ide cak u Sarajevo, i trci za americkom ambasadorkom da ostvari svoja prava, i vice *na ruskom*..bom ti rekel nesta gospojaaa,,ra ta ta ta...taa, mislim rafalom.
pošalji odgovorGoga [neregistrovani] (29. 10. 2011, 17:12:00)
Maki, 'ajde oladi!
Alo bre Maki, o cemu ti pricas kukavce. Kakvo crno ratno-huskacko novinarstvo? Covek govori ono sto svaki normalan i posten gradjanin Srbije vidi. Ogromna vecina ljudi u Srbiji misli i oseca isto, ali je potpuno nemocna. Nego, imam jedan predlog - pod ruku uzmi Cedu, Canka i Vuka D. i -pravac RRA. Vidim da vam svima lezi "horsko pevanje". Zajedno ste glasniji i jaci...
pošalji odgovorHura [neregistrovani] (29. 10. 2011, 17:22:45)
Hip-hip
"Prvo skoči - pa reci HOP"...ne ovako...
pošalji odgovorDS [neregistrovani] (29. 10. 2011, 18:47:17)
Sta da se radi?
Odgovor na pitanje sta da se radi je vrlo jednostavan: u svakoj demokratskoj zemlji je vlast uvek odgovorna za lose stanje u zemlji. Zato je prvi korak ka resenju nagomilanih problema uvek smena vlasti na izborima.
pošalji odgovorhogar strašni [neregistrovani] (29. 10. 2011, 19:28:02)
žao mi je...
žao mi je što je sve ovo već viđeno 1995, a to ne zna ko nije doživeo. Gotova stvar, nažalost. Piši, prodato!!!
pošalji odgovorsrpce [neregistrovani] (29. 10. 2011, 19:39:57)
Šta je sledeće
Danas Mitrovica, Leposavić, Zubin Potok, sutra Preševo, Bujanovac, Medvedja, prekosutra Vranje, Kruševac, Raška, zatim Niš... Beograde, samo napred. Odavno sam napisao komentar "Beograd će prodati Srbiju". To se i ostvaruje
pošalji odgovornesa [neregistrovani] (29. 10. 2011, 19:59:54)
bravo majstore
Sve ovo kao i uvek mogu da potpisem.Svaki put kad citam Vase
pošalji odgovorkolumne padnem u jos vecu depresiju...
Iz odavle [neregistrovani] (29. 10. 2011, 21:50:09)
vreme je majstorsko reseto
autor teksta zasluzuje puno postovanje ( u onom starinskom smislu, iz vremena kada je vladao neki drugi sistem moralnih normi) pre svega jer je prvi od javnih licnosti poceo pojave i licnosti, subjekte i objekte, da naziva pravim imenom i pravim tonom. Sve ono sto zakon o zastiti bogova, nj oceva , svetih duhova i njihovih izaslanika i propovednika medju nama zabranjuje da se o njima javno kaze oni su davno zasluzili. Poceo sam da shvatam Staljina ...
pošalji odgovordjoka [neregistrovani] (29. 10. 2011, 23:11:19)
srpce
bravo sve je tacno
pošalji odgovorMi [neregistrovani] (31. 10. 2011, 14:45:55)
Hitno
Kola idu niz brdo.Nada je u sreci
pošalji odgovorda nisi dosla do dana.Svi se bore u ime i za NAROD ,TREBA hitno pustiti Narod neka odluci.Gubi se samo vreme.Ima jos nekih koji misle da kamencicima mogu to sve da zaustave.Nije sramota ni sportistu kada vidi da ga pobedi jaci i bolji.Treba sto pre reci istinu - probali smo,hteli smo,mislili smo, a ne ovako.Ima jos nade Narod ce reci kako i sta.Putujte sa svojim nemocima.Prevarili ste i nas i sebe.IZBORI ODMAH I TRRAZITI LJUDE KOJI MOGU I ZNAJU,PA AKO IH NE NEADJEMO-BAR SMO PROBALI.
Igor [neregistrovani] (31. 10. 2011, 17:08:05)
Bravo
Sve je tacno ali ne znam g. Vucicevicu zasto ste toliko blagi prema njima!
pošalji odgovorNenad [neregistrovani] (02. 11. 2011, 09:17:06)
Kapitulantizam
Kao da čitam kolumne iz Politike ili Novosti devedesetih. Sve vrca od stranih plaćenika, izdajnika i načina šta i kako raditi sa njima. Ovakvi tekstovi su i doveli do toga da nas ima 350.000 manje. Ratno huškačko novinarstvo je jedan od glavnih uzroka zašto smo tu gde smo. Ako je ovo novinar ja sam avion.
pošalji odgovorMiracle [neregistrovani] (02. 11. 2011, 11:04:41)
pubPnnmWJrgoHIL
Knocked my socks off with knoelwdge!
pošalji odgovorDanice [neregistrovani] (02. 11. 2011, 11:22:47)
LnThRYkeTjS
I'm quite pleased with the ifnromation in this one. TY!
pošalji odgovor