Gastro

24. 05. 2012

Šećer može štetiti psihičkim sposobnostima

Unos veće količine šećera može dovesti do slabljenja psihičkih sposobnosti, sugeriše istraživanje američkih naučnika sprovedeno na životinjama ...

Ljudi koji se zdravo hrane postaju snobovi i egoisti?

22. 05. 2012

Ljudi koji se zdravo hrane postaju snobovi i egoisti?

Ljudi koji kupuju namirnice isključivo u prodavnicama zdrave hrane vremenom postaju samodopadni i sebični, pokazalo je nedavno istraživanje čije rezultate prenosi francuski ...

Jogurt može da deluje kao afrodizijak

21. 05. 2012

Jogurt može da deluje kao afrodizijak

Grupa naučnika iz Tehnološkog instituta u Masačusetsu - MIT (Mašaćušetts Institute of Tećnology) došla je slučajno do otkrića da jogurt može da deluje kao afrodizijak, preneli ...

Čime se hrani Madona?

17. 05. 2012

Čime se hrani Madona?

Kraljica popa Madona izgleda i dalje neverovatno dobro u svojoj 53.godini, a za to je zaslužan i makrobiotički način ishrane ...

Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

15. 05. 2012

Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

Ljudi koji jedu mnogo sveže ribe mogu imati smanjeni rizik pojave raka debelog creva, a još i niži rizik od pojave karcinoma rektuma, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati ...

Pozitivan uticaj jaja u ishrani

14. 05. 2012

Pozitivan uticaj jaja u ishrani

Najnovija istraživanja ukazuju da konzumacija jaja ima pozitivan učinak na metabolički sindrom i sitost ...

Crnim biberom protiv masnoća u krvi

14. 05. 2012

Crnim biberom protiv masnoća u krvi

U časopisu "Journal of Agricultural and Food Ćemistry" objavljeno je zašto je crni biber dobar protiv masnoća ...

Voda za bolje raspoloženje

11. 04. 2012

Voda za bolje raspoloženje

Američki naučnici su otkrili da čak i blaga dehidracija može da utiče na raspoloženje i nivo energije ...

Sojini proizvodi za sniženje krvnog pritiska

03. 04. 2012

Sojini proizvodi za sniženje krvnog pritiska

Soja i prozvodi od soje koji sadrže izoflavone pomažu u sniženju krvnog pritiska kod mlađih odraslih osoba ...

Evropljani na čelu liste po konzumiranju alkohola

02. 04. 2012

Evropljani na čelu liste po konzumiranju alkohola

Stanovnici Evrope prednjače u svetu po konzumaciji alkohola s prosečnim godišnjim ispijanjem 12,5 litara čistog alkohola, objavile su Svetska zdravstvena organizacija (SZO) ...

Find us on Twitter

Najnovije vesti
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

24. 05. 2012

Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara

Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date